O projektu


 
Hrvatski digitalni turizam (skraćeno eTurizam ) predstavlja jedinstven projekt Ministarstva turizma i sporta koji prvi puta u Republici Hrvatskoj objedinjuje sve usluge u turizmu na jednom mjestu, u formi jedinstvenog suvremenog informacijskog sustava, te ih čini dostupnim korisnicima u svako doba dana i noći, on line

Projekt eTurizam vrijedan je gotovo 40 milijuna kuna od čega je 85 posto iznosa sufinancirano iz Europskih strukturnih i investicijskih (ESI) fondova te je dio sveobuhvatne strategije e-Hrvatska 2020. Riječ je o projektu koji će u potpunosti unaprijediti turistički sektor i pružiti odgovor na postojeći problem nepovezanih podataka i zastarjele tehnologije u promociji i funkcioniranju sustava hrvatskog turizma.


Kroz projekt eTurizam kreirat će se integrirani informacijski sustav e-usluga u turizmu kojem je cilj kroz digitalizaciju i optimizaciju svih procesa u turizmu potaknuti daljnji razvoj turističkih i ugostiteljskih usluga u Republici Hrvatskoj, ali i unaprijediti komunikaciju i poslovanje između građana i javne uprave u turizmu na bržu i višu razinu.

 
  • Naziv projekta: Hrvatski digitalni turizam – eTurizam
  • Razdoblje provedbe projekta: 74 mjeseci (1. rujna 2014. – 1. lipnja 2021.)
  • Ukupna vrijednost projekta: 39.753.667,71 HRK
  • Iznos koji sufinancira EU u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.: 33.612.451,09 HRK
  • Korisnik: Ministarstvo turizma i sporta
  • Projektni partneri:  Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije i Splitsko-dalmatinska županija

 

Opis projekta

Projekt Hrvatski digitalni turizam predviđa razvoj i/ili unapređenje pet javnih e- usluga koje će se uspostaviti do sredine 2021. godine te koje će povezati postupke više tijela javne uprave u integrirani državni informacijski sustav:
  • Središnji registar za ugostiteljsku djelatnost i usluge u turizmu
  • Registracija obavljanja djelatnosti i pokretanje poslovanja u području turizma i ugostiteljstva
  • Sustav za dodjelu dostupnih potpora u turizmu
  • Sustav za prijavu i odjavu gostiju 
  • Turističko - informacijski portal

Cilj projekta

Poboljšati komunikaciju između građana i javne uprave u turizmu te povećati učinkovitost i transparentnost javne uprave u pružanju javnih usluga u turizmu prema građanima - kroz uspostavu pet kvalitetnih, brzih i korisnički orijentiranih elektroničkih usluga na višim razinama informatiziranosti. 


Očekivani rezultati provedbe:

  • poboljšana komunikacija između građana i javne uprave u turizmu kroz skraćivanje vremena potrebnog za obradu zahtjeva građana
  • smanjenje troškova pružanja javnih e-usluga te smanjenje pogrešaka u pružanju istih
  • povećana transparentnost javne uprave u turizmu kroz pružanje ažurnih turističkih  informacija prema građanima u sektoru turizma