Uspješna promidžba Hrvatske u SAD-u

Slika /arhiva/usa-scan0007.jpg

Na godišnjem susretu udruženja američkih turoperatora (USTOA – United States Tour Operator Association) zabilježen je veliki uspjeh hrvatskog turizma, a jučer se u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, a okviru spomenutog kongresa, u Scottsadaleu u Arizoni održao hrvatski ručak - tradicionalno druženje čelnika turističke industrije, brojnih novinara i prijatelja Hrvatske, izvijestili su danas iz HTZ-a.

Hrvatsku je podržalo čak 500 sudionika koji su uživali u zvukovima tradicionalne hrvatske glazbe, kadrovima naše prelijepe zemlje kroz razne multimedijalne prezentacije, novi promidžbeni film Hrvatske turističke zajednice „Hrvatska – domovina Marka Pola“ te eno-gastro ponudu, izvijestio je Niko Bulić, direktor Glavnog ureda HTZ-a.

Zadnjih nekoliko godina Hrvatska se probila u red popularnijih destinacija u američkim medijima. Reportaže o našoj zemlji dobile su zavidno mjesto u vodećim turističkim publikacijama. Najprestižnija turistička organizacija USTOA - United States Tour Operator Association), na početku godine proglasila je Hrvatsku jednom od najpoželjnijih destinacija, a National Geographic Adventure ju je stavio na prvo mjesto za najbolju destinaciju za pustolovni turizam, Conde Nast Traveler uvrštava naše hotele u liste “100 hotela svijeta”“, ističe Bulić.

Prema riječima voditeljice predstavništva HTZ-a u New Yorku Nene Komarice, organizirana putovanja i dalje su vrlo popularna kod turista koji prvi puta dolaze u Hrvatsku. Svi turoperatori zadovoljni su brojem zainteresiranih za destinaciju, a najčešća odredišta za grupe i dalje su Zagreb, Opatija, Plitvice, Split i Dubrovnik.

Ova vrlo uspješna promidžbena akcija i nadasve velik odaziv američkih partnera i medija još je jednom pokazala da napori koje ulažemo na američkom tržištu nisu uzaludni i da sljedeće godine možemo očekivati porast turista s američkog i kanadskog tržišta, zaključuju u HTZ-u.
 



Pisane vijesti