UHPA: 10 posto više dolazaka inozemnih turista na Jadran za uskršnje blagdane

Slika /arhiva/111103-uhpa-L.jpg

Prodaja turističkih aranžmana receptivnih turističkih agencija, članova UHPA-e, za predstojeće uskršnje blagdane bilježi porast od 10 posto, pokazalo je istraživanje Udruge hrvatskih putničkih agencija. Naime, rezultati istraživanja koje je UHPA provela na prigodnom uzorku vodećih domaćih turističkih agencija koje u svojoj ponudi imaju uskršnje aranžmane pokazala je kako su prodajni rezultati receptivnih turističkih agencija veći za 10 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine iako ove godine Uskrs pada nešto ranije nego lani.

Hrvatske receptivne turističke agencije ističu kako su inozemna tržišta s kojih se u Hrvatsku očekuje najveći broj dolazaka Austrija, Italija, Njemačka, Mađarska i Španjolska. Kada je u pitanju izbor domaćih odredišta, Jadran je u odnosu na ostale dijelove Hrvatske najtraženiji.

Iako Hrvati većinom ostaju u Hrvatskoj, hrvatske emitivne turističke agencije navode kako određeni broj njih Uskrs planira provesti u bližim inozemnim odredištima do kojih mogu doći osobnim automobilima ili autobusima, a to su Italija i Slovenija.

Cijene turističkih aranžmana na razini su prošlogodišnjih, a najviše se traže hoteli s wellnessom i dodatnim sadržajima te animacijskim programima za djecu i mlade.



Pisane vijesti