PUNA PRIMJENA MJERA ZA UDRUŽENO OGLAŠAVANJE HRVATSKOG TURIZMA - KONFERENCIJA ZA NOVINARE

Slika /arhiva/MINT-log.jpg

POZIV ZA NOVINARE 

Pozivamo vas na konferenciju za novinare, koja će se održati u petak 6. veljače 2009. godine s početkom u 12,00 sati, u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (HTZ), Iblerov trg 10/IV, Zagreb.

Na konferenciji za novinare, ministar turizma Damir Bajs izvijestit će o punoj primjeni mjera zajedničke promidžbe javnog i privatnog sektora u turističkoj 2009. godini, te rezultatima pet natječaja za udruženo oglašavanje u tiskovnim medijima, televiziji, radiju, internetu i putem plakatiranja na svim tržištima.

Ministarstvo turizma osnovalo je „Povjerenstvo za uskladbu promidžbenih aktivnosti javnog i privatnog sektora za turističku 2009.“ u dogovoru sa strukovnim udrugama i organizacijama u turizmu (KUH, OMH, HUH, UHPA, UNPAH, Adriatica.net te HUP, HTZ, HOK i HGK) sa zajedničkom zadaćom pripreme mjera za turističku 2009. godinu.

Članovi Povjerenstva donijeli su usuglašene mjere za sljedeću turističku sezonu, te je 22. 12. 2008. godine HTZ objavila pet natječaja za udruženo oglašavanje u tiskovnim medijima, televiziji, radiju, internetu i putem plakatiranja na svim tržištima u 2009. godini.

Na 1. sjednici Povjerenstva za provedbu natječaja o udruženom oglašavanju s organizatorima putovanja po modelu III. i IV., pod predsjedanjem državnog tajnika Branka Grgića 16. siječnja 2009. objavljeni su prvi rezultati natječaja za udruženo oglašavanje sredstava javnog i privatnog sektora za pojačavanje turističke promidžbe u 2009. Na odobrenih 9,7 milijuna kuna sustav HTZ-a i Ministarstvo turizma daju još toliko, tako da je riječ o ukupnom iznosu od 19, 4 milijuna kuna.

U drugom dijelu natječaja za udruženo oglašavanje pristiglo je oko 600 zahtjeva, što govori o velikom interesu i prihvaćanju mjera promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma u 2009. godini, a važno je spomenuti kako je ove godine predviđeno tri puta više sredstava nego prošle godine, te čak deset puta više za promidžbu na domaćem turističkom tržištu. U ukupno oglašavanje Ministarstvo turizma i HTZ uložit će gotovo 120 milijuna kuna, što je, uz oko 53 milijuna kuna gospodarskih subjekata, ukupno nešto više od 173 milijuna kuna.



Najave