- Objavljeno: 21.05.2009.
Predstavljen projekt promocije kontinentalnog turizma „Noći su friške, a destinacije bliske“
Marketinški projekt "Noći su friške, a destinacije bliske" čiji je krajnji cilj oblikovanje modela promocije kontinentalnog turizma, predstavljen je u Fužinama, turističkom središtu Gorskog kotara. Domaćin predstavljanja projekta, u obiteljskom hotelu Bitoraj, bio je njegov vlasnik i načelnik općine Marinko Kauzlarić, a pozivu se odazvalo desetak poduzetnika i turističkih djelatnika Gorskog kotara.
O projektu koji bi, uz pažljivo brandiranje destinacija, mogao povezati i koristiti potencijale kontinentalnog turizma, govorili su Tin Nuić, predstavnik tvrtke Rizolmedia i Gordan Stojić, televizijski novinar, dok je Bosiljko Domazet, načelnik u Ministarstvu turizma informirao o potporama razvojnim turističkim projektima.
Ovakvi i slični projekti ustanovljavanja partnerstva, mogu biti putokaz prema modelu pozicioniranja širih turističkih regija, dok Gorski kotar ima niz mogućnosti oblikovanja vlastite turističke ponude kroz turističku „priču“ temeljenu na bogatoj povijesti i raznolikosti ponude i proizvoda ovoga kraja.