- Objavljeno: 21.05.2009.
Kreće emitiranje HTZ-ovog TV spota "Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!"
Snimljen je prvi spot Hrvatske turističke zajednice namijenjen domaćim turistima koji se počinje emitirati na nacionalnoj i komercijalnim televizijama od 21. svibnja.
Hrvatska turistička zajednica je u suradnji s marketinškom agencijom McCann Erickson osmislila integriranu marketinšku kampanju koja obuhvaća jumbo plakate, tiskane i radio oglase te TV spotove, s jedinstvenim ciljem poticanja naših građana na ljetovanje u Hrvatskoj.
Vjerojatno je svakom od nas ljetovanje u Hrvatskoj jedna intimna priča, pa tako i meni. Htjela sam tu priču ispričati nenametljivo i bez puno parade, a ipak emotivno, kaže Slavica Vukša, autorica ideje, inače kreativna direktorica u agenciji McCann Erickson.
Slike, scene i zvukovi ukomponirani u oglase i spotove su jednostavni, topli, nježni, ali jednako tako i uzbudljivi, veseli i primamljivi te gotovo da prenose i mirise i osjećaje koje možemo doživjeti ljetujući u Hrvatskoj. Prizori su to koji reflektiraju stvarni život i intimni doživljaj pojedinca bez potrebe za uljepšavanjem, jednostavno, a opet snažno prenoseći osnovnu poruku – Hrvatska. Tako lijepa, tako naša.
TV Spot koji je Hrvatska turistička zajednica po prvi puta snimila za hrvatsko tržište počinje se emitirati ovih dana na nacionalnoj i komercijalnim televizijama.
Produkcija spota povjerena je tvrtki Planet B, poznatom i dokazanom kreativnom dvojcu, redatelju Hrvoju Hribaru i direktoru fotografije Radoslavu Jovanovu Gonzu, a muziku je skladala i izvodi izvrsna hrvatska etno-jazz glazbenica Tamara Obrovac.
Ovo je reklama „iznutra“ koja u isti mah aktivira i pamćenje i obećanje. Naš jezik je vizualan, ali učinak na gledatelja je gotovo taktilan, objašnjava Hrvoje Hribar.
Čitava je produkcija, glumci, kreativna ideja, i režija autohtoni hrvatski proizvod kako i priliči kampanji koja „targetira“ domaće turiste.
Hrvatska turistička zajednica je u suradnji s marketinškom agencijom McCann Erickson osmislila integriranu marketinšku kampanju koja obuhvaća jumbo plakate, tiskane i radio oglase te TV spotove, s jedinstvenim ciljem poticanja naših građana na ljetovanje u Hrvatskoj.
Vjerojatno je svakom od nas ljetovanje u Hrvatskoj jedna intimna priča, pa tako i meni. Htjela sam tu priču ispričati nenametljivo i bez puno parade, a ipak emotivno, kaže Slavica Vukša, autorica ideje, inače kreativna direktorica u agenciji McCann Erickson.
Slike, scene i zvukovi ukomponirani u oglase i spotove su jednostavni, topli, nježni, ali jednako tako i uzbudljivi, veseli i primamljivi te gotovo da prenose i mirise i osjećaje koje možemo doživjeti ljetujući u Hrvatskoj. Prizori su to koji reflektiraju stvarni život i intimni doživljaj pojedinca bez potrebe za uljepšavanjem, jednostavno, a opet snažno prenoseći osnovnu poruku – Hrvatska. Tako lijepa, tako naša.
TV Spot koji je Hrvatska turistička zajednica po prvi puta snimila za hrvatsko tržište počinje se emitirati ovih dana na nacionalnoj i komercijalnim televizijama.
Produkcija spota povjerena je tvrtki Planet B, poznatom i dokazanom kreativnom dvojcu, redatelju Hrvoju Hribaru i direktoru fotografije Radoslavu Jovanovu Gonzu, a muziku je skladala i izvodi izvrsna hrvatska etno-jazz glazbenica Tamara Obrovac.
Ovo je reklama „iznutra“ koja u isti mah aktivira i pamćenje i obećanje. Naš jezik je vizualan, ali učinak na gledatelja je gotovo taktilan, objašnjava Hrvoje Hribar.
Čitava je produkcija, glumci, kreativna ideja, i režija autohtoni hrvatski proizvod kako i priliči kampanji koja „targetira“ domaće turiste.