WTM London: dobre naznake s britanskog tržišta za iduću godinu

Slika /arhiva/P-H20151102001561.jpg

Reakcije britanskog tržišta na novi slogan hrvatskog turizma "Croatia Full of life" većinom su pozitivne, a i u prvim se reakcijama sa Svjetske turističke burze WTM u Londonu najavljuje da Hrvatska, nakon odličnih ovogodišnjih rezultata, može očekivati poraste s tog tržišta i iduće godine. "Velika Britanija jedno je od najinteresantnijih tržišta pa je stoga, ali i zbog izlagača iz cijelog svijeta važan nastup na WTM-u gdje su nam u razgovorima brojni poslovni partneri naglasili da je Hrvatska poželjna destinacija na Mediteranu i svi žele širiti suradnju", istaknuo je u ponedjeljak na WTM-u ministar turizma Darko Lorencin. Ovogodišnjih 15 posto više noćenja s tog tržišta drži velikim uspjehom, kao i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić, ali obojica ističu i da su ciljevi na tom tržištu puno veći.

Reakcije britanskog tržišta na novi slogan hrvatskog turizma "Croatia Full of life" većinom su pozitivne, a i u prvim se reakcijama sa Svjetske turističke burze WTM u Londonu najavljuje da Hrvatska, nakon odličnih ovogodišnjih rezultata, može očekivati poraste s tog tržišta i iduće godine.

"Velika Britanija jedno je od najinteresantnijih tržišta pa je stoga, ali i zbog izlagača iz cijelog svijeta važan nastup na WTM-u gdje su nam u razgovorima brojni poslovni partneri naglasili da je Hrvatska poželjna destinacija na Mediteranu i svi žele širiti suradnju", istaknuo je u ponedjeljak na WTM-u ministar turizma Darko Lorencin. Ovogodišnjih 15 posto više noćenja s tog tržišta drži velikim uspjehom, kao i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomir Ivičić, ali obojica ističu i da su ciljevi na tom tržištu puno veći. "Sada ćemo imati oko 2,5 milijuna noćenja Britanaca, a cilj nam je dostići i prestići 4,5 milijuna koliko ih je s tog tržišta bilo najviše davne 1987. godine", kazao je Lorencin.

"Neke su nam stvari ove godine išle na ruku zbog problema u sjevernoj Africi i preslagivanja na tržištu Mediterana, ali neke su nam išle i jer smo tako htjeli, a onaj tko odabere Hrvatsku za svoj odmor ili bilo koje putovanje sigurno nije samo zato što ne može u Grčku ili Tunis, nego na to utječu i kampanje koje vodimo i investicije u turizmu", ističe Lorencin. S britanskog, kao i drugih tržišta, porasti su ponajviše mogući u pred i posezoni, pogotovo s dodatnim avio linijama, za što, po riječima ministra, trebaju novi privlačni proizvodi i suradnja svih u destinaciji.

"Kada se svi udruže i stvore proizvode, hotelijeri spuste cijene napola u zimi odnosno posezoni i predsezoni, cjelogodišnje avio linije iz Britanije i bilo otkuda neće biti problem kao niti novac za njihovu potporu", poručio je Lorencin dodajući kako je programom "Hrvatska 365" sezona ipak produljena u nekim destinacijama i za desetak dana.

Ivičić je istaknuo da će sa svim partnerima na WTM-u, od touroperatora i avio prijevoznika (TUI, Thomas Cook, Jet2 i drugi) razgovarati u smjeru pred i posezone te povećanja avio linija za Hrvatsku iduće godine. "Nove avio linije iduće godine, prema prvim najavama, možemo najprije očekivati s britanskog tržišta, ali i iz Francuske, Skandinavije i sjeverne Njemačke, na tome sada dosta radimo, a s obzirom na veliki interes za Hrvatskom na gotovo svim tržištima vjerujemo i u realizaciju", kazao je Ivičić.

Na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, World Travel Marketu (WTM) koji se ove godine 36. put održava u Londonu od 2. do 5. studenoga predstavlja se nešto više od pet tisuća izlagača iz 190 zemalja svijeta.

Nositelj hrvatskog nastupa na WTM-u je Hrvatska turistička zajednica, a to je ujedno i prvi međunarodni sajam na kojem se Hrvatska predstavlja s novim konceptom nastupa i promocije te drugačijim izgledom štanda i drugih vizuala u skladu sa sloganom "Croatia, Full of Life/Hrvatska, puna života". Tako se Hrvatska prvi put predstavlja s novim, otvorenijim i svjetlijim štandom bez pregradnih zidova, što je i trend na sajmovima, a informatori imaju nove, ležernije uniforme (haljine, košulje bez sakoa) u skladu s novim sloganom.

Za posjetitelje štanda, koji je smješten kraj sličnih otvorenih štandova Malte, Belgije, Albanije, Španjolske, Grčke, Portugala i Italije, organizira se i interaktivna igra o poznavanju hrvatskih destinacija, a tu je i novi katalog HTZ-a pod novim sloganom, koji predstavlja razne mogućnosti za odmor i aktivnosti u Hrvatskoj.

(Hina/FaH)



Pisane vijesti