Visok rang LoveCroatia HTZ-a na Facebooku

Slika /arhiva/170915_foto_turizam_LC.jpg

Facebook stranica Hrvatske turističke zajednice (HTZ) LoveCroatia, našla se sredinom rujna s više od 1,5 milijuna pratitelja na visokom trećem mjestu među stranicama turističkih organizacija u svijetu na toj mreži, doznaje se iz HTZ-a.

Ta je stranica jedina iz neke europske zemlje među prvih pet, a u U HTZ-u to ocjenjuju potvrdom sve veće važnosti društvenih mreža kao promotivnog alata u turizmu.

Prema službenim podacima Facebooka u top pet stranica turističkih organizacija osim Hrvatske bili su Havaji, Malezija, Singapur i Peru. Iz Glavnog ureda HTZ-a napominju da parametri za listu nisu samo broj pratitelja/fanova nego i kompleksnost stranice te ono što se i kako na njoj nalazi.

HTZ je stranicu LoveCroatia na Facebooku otvorio u travnju 2006., a danas ju administrira na 16 tržišta, dok do kraja godine planira 'razdvajanje' na još tri tržišta.

"Gotovo svaka kampanja u zadnjih godinu dana vezana je i uz online aktivnosti, pa i društvene mreže, koje imaju važnu ulogu u realizaciji jednog od važnijih ciljeva Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma, a to je povećanje snage brenda 'Hrvatska' za 50 posto do 2020. godine", ističu za Hinu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Rast pratitelja na svim društvenim mrežama

Najviše pratitelja ima Facebook stranica LoveCroatia, više od 1,5 milijuna, što na tjednoj bazi prosječno raste za više od 700 novih fanova, a broj fanova raste i na drugim društvenim mrežama, poput Instagrama gdje je njihov broj s lanjskih sedam tisuća porastao na više od 42 tisuće.

Još veći rast je na Twitteru gdje se samo u zadnjih šest mjeseci broj pratitelja povećao za 25 tisuća na ukupno 35 tisuća, a slično je i na ostalim mrežama na kojima je HTZ prisutan - YouTube, Pinterest i Google+.

Za administriranje tih mreža Glavni ured HTZ-a ne izdvaja posebna sredstva jer to rade njihovi zaposlenici vodeći pritom računa o karakteru i tipu pojedine društvene mreže, pa tako na Instagramu prevladavaju fotografije koje su kreirali sami fanovi, dok su na Facebook stranici uz fotografije koje postavlja HTZ i onih koje postavljaju fanovi česti i videomaterijali.

Općenito, na toj, ali i drugim mrežama, oko 60 posto sadržaja postavi HTZ i druge turističke zajednice, a 30 posto blogeri i vlogeri koji su posjetili Hrvatsku dok nešto više od 10 posto objavljuju fanovi.

"Ove su godine s obzirom na dostupnost kvalitetne tehnologije među našim turistima i fanovima nešto popularniji nego prije video sadržaji koji publiku nalaze i izvan prijateljskih i rodbinskih krugova", kažu iz Glavnog ureda.

S porastom posjećenosti i broja fanova stranica HTZ-a na društvenim mrežama su zadovoljni te to vezuju s porastom broja turista koji posjećuju Hrvatsku i njezinoj rastućoj popularnosti kao turističke destinacije, ali i osmišljenom strategijom za te mreže.

Ona se, kako kažu, ne temelji samo na zbrajanju i prikupljanju fanova nego više na poticanju njihovih doživljaja i dijeljenja na mrežama.

(Hina)



Pisane vijesti