Uoči turističke sezone: espadrila s motivom licitarskog srca novi hrvatski suvenir

Slika /arhiva/P-H20160509006853.JPG

Espadrile s motivom licitarskog srca, uz ostalo ukrašene i swarovski kristalima, predstavljene su u ponedjeljak kao novi hrvatski suvenir, koji je nastao suradnjom Borova i hrvatskog modnog brenda Hippy Garden. Espadrile su ručni rad, napravljene od prirodnih materijala, pamučnog vlakna i upakirane u reciklažnu kutiju vrhunskog dizajna, rekla je kreativna direktorica Hippy Gardena Đurđica Vorkapić. Hippy Garden je, dodala je, tradicionalnim hrvatskim motivom, licitarskim srcem, pod nazivom linije "From Croatia With Love" već ukrasio torbe, etuije, ručnike, majice, kozmetičke proizvode, čak i čokolade.

"Ponosni smo na suradnju s Borovom i vjerujem da će espadrila biti hit na tržištu. Ima sve elemente koje jedna žena može poželjeti - vrhunski je  dizajnirana, brižno ručno izrađena, ukrašena brojnim detaljima, čak i swarovski kristalima“, rekla je Vorkapić tijekom  predstavljanja novog hrvatskog nosivog suvenira. Espadrile, po njezinim riječima, na globalnoj sceni doživljavaju  revitalizaciju zahvaljujući Yvesu Saintu Laurentu.

Direktorica marketinga Borova Martina Tomljenović istaknula je da je i proizvodnja spomenutog proizvoda rezultat promjena kroz koje Borovo prolazi posljednjih godinu i pol dana.

"Željeli smo napraviti hrvatski suvenir. Ovo je prvi koji smo razvili. U ovoj espadrili vidim veliki potencijal. Turistima je dosadilo kupovati magnete i slično, oni sve više traže nosive suvenire. Mislim da će polučiti velik uspjeh na tržištu. Ovo je najbolji model espadrile koje Borovo može isporučiti“, naglasila je Tomljenović, dodavši kako će se prvi modeli na tržištu naći krajem svibnja. Cijena hrvatske espadrile, koje će se ispočetka prodavati na 20-ak najjačih prodajnih mjesta, uključujući aerodrome, bit će 290 kuna.

(Hina/FaH)



Pisane vijesti