TUI Njemačka u Hrvatskoj predstavlja svoj glavni katalog za zimsku sezonu

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

TUI Njemačka, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, predstavit će u Hrvatskoj, u razdoblju od 26. do 29. lipnja, svoj novi glavni katalog za zimsku sezonu 2014./2015.

Kao jedan od najvažnijih hrvatskih partnera na njemačkome tržištu, turoperator TUI upravo je Hrvatsku, odnosno Zadar, odabrao za domaćina ovog značajnog događanja. Kako bi dodatno promovirao Hrvatsku na njemačkome tržištu i naglasio njezinu važnost kao turističke destinacije, TUI je na trodnevno događanje pozvao više od 80 najvažnijih njemačkih novinara, predstavnika vodećih dnevnih i tjednih novina, novinskih agencija te bloggera. Njima će se pridružit i svi najvažniji predstavnici TUI-ja, od kojih će Christian Clemens, CEO TUI, uz Matu Radića, direktora Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu, i Otmara Michaelera, CEO Falkeinsteiner Tourism Groupa AG, na koktelu dobrodošlice prvoga dana održati i pozdravne govore.

Osim predstavljanja noviteta u ponudi ovog organizatora putovanja, planiran je i zanimljiv program u Zadru i široj okolici kako bi se novinari pobliže upoznali s destinacijom i njenom ponudom. Tako 27. lipnja njemačke novinare očekuje odlična ponuda cjelodnevnih izleta, od trekkinga ''Putevima Winnetoua'' u NP Paklenica, preko posjeta NP Krka i Šibeniku, kajak ture po Zrmanji, do jedriličarske ture po zadarskome arhipelagu, kojom prilikom će uživati u bogatstvu kako prirodne, tako i kulturne te eno-gastronomske baštine koja u katalozima ovog značajnog turoperatora karakterizira Hrvatsku kao odredište.

Trećega dana boravka u u Hrvatskoj, točnije, 28. lipnja, u jutarnjim satima održat će se tiskovna konferencija na kojoj će se okupljenima obratiti Darko Lorencin, ministar turizma Republike Hrvatske, Christian Clemens, CEO TUI Njemačka i dr. Oliver Dörschuck, COO TUI Njemačka. Svoj boravak TUI ''karavana'' zaokružit će svečanom gala večerom u jednom od brojnih zadarskih restorana.

Važno je napomenuti kako je TUI, vodeći njemački turoperator, za 2014. godinu za 19 posto proširio svoje kapacitete na letovima za Hrvatsku i očekuje ukupno dobru potražnju za ljetnu sezonu 2014. te najavljuje proširenje hotelskog koncepta u Hrvatskoj kao jednog od budućih investicijskih planova.

Značaj ovoga događanja iznimno je velik, osobito ako se uzme u obzir dosadašnje iskustvo prema kojemu je vrijednost objavljenih članaka, s naglaskom na ponudu destinacije u kojoj TUI predstavlja svoj zimski katalog, u prvih mjesec dana iznosila više od 800 tisuća eura.



Pisane vijesti