Šveđanima Hrvatska druga najpoželjnija destinacija za odmor

Slika /arhiva/Aftonbladet_Resa_2013.jpg

Rezultati ankete koju je na svom portalu provela jedna od najvećih švedskih dnevnih tiskovina Aftonbladet najnoviji su pokazatelj rasta popularnosti Hrvatske kao turističke destinacije među švedskim gostima. List koji dnevno čita gotovo milijun i pol Šveđana Hrvatsku je kao jednu od glavnih zvijezda europskog turističkog neba predstavio u čak dva članka, objavivši rezultate glasovanja ankete u članku naslova „Omiljene destinacije naših čitatelja u 2013.“ te predstavivši, na čak pet i pol stranica, skrivene ljepote zadarskog arhipelaga u reportaži nazvanoj „Nepoznati arhipelag Hrvatske“.

Anketa je postavljena na internetskom portalu istoimenog lista, a navodi se kako je 76.692 čitatelja Hrvatsku odabralo kao svoju omiljenu destinaciju, smještajući je, iza Grčke, na drugo mjesto najpopularnijih destinacija za odmor. Po riječima glavnog urednika časopisa Sture Bjarnelinda, glasovanje je do posljednjeg trenutka bilo neizvjesno, Hrvatska je dugo vodila, a od turističkog diva prvo mjesto izgubila za svega nekoliko glasova. Grčkoj je pripalo 18 posto ukupnih glasova, a Hrvatskoj 17 posto, čime je Hrvatska iza sebe ostavila Španjolsku, Italiju, Tursku, Cipar, Portugal, Francusku, Maltu i Crnu goru. Bjarnelind tvrdi da Šveđane u Hrvatsku privlači bistra i čista voda te njeno ozračje, koje podsjeća na duh Italije kakva je bila prije tridesetak godina.

Na sliku Mediterana kakav je nekad bio u listu se dalje osvrće Annika Goldhammer, dugogodišnja zaljubljenica u Hrvatsku. Njena reportaža naslova „Nepoznati arhipelag Hrvatske“ čitatelje na putovanje poziva riječima: ”Sjećaš se naravno kada si posljednji puta posjetio/la Hvar. Znaš sve o Dubrovniku, a imaš pojma i o tome gdje se nalazi Istra. E, onda je vrijeme da se zaputiš i u malo nepoznatije vode. Pridruži nam se na putu prema predivnim otocima u Zadarskom arhipelagu“. Uz Zadar, autorica opisuje i Dugi otok, koji preporučuje kao raj za ribolovce. Annika Goldhammer u članku je dodatnu reklamu Zadru postigla napomenom da je Zlatan Ibrahimović, prema pričanju upućenih čest gost Zadra, budući da ima rodbinu u zaleđu grada. Popularni nogometaš, naime, ima značajan utjecaj na promidžbu turističkih destinacija uz koje se vezuje njegovo ime; tako je u vrijeme dok je Ibrahimović  igrao u Milanu, Milano bio jedna od najposjećenijih vikend-destinacija iz Švedske.



Pisane vijesti