Stuttgart: Počinje sezona promidžbe na njemačkom tržištu

Slika /arhiva/cmt08_logo.jpg

Sajmom CMT u Stuttgartu Hrvatska turistička zajednica počinje sezonu promidžbe na njemačkom tržištu. Sajam CMT traje od 12. do 20. siječnja i jedan je od vodećih kamping sajmova u Europi. Ubraja se u najveće turističke sajmove namijenjene prvenstveno široj publici, a Hrvatska je na tom važnom sajmu već prepoznatljiva destinacija. Sajam posjeti oko 180.000 posjetitelja, a ove će se godine predstaviti oko 1.400 izlagača iz 95 zemalja.

Hrvatska turistička zajednica izlaže na štandu 143 m2, a osim opće turističke i kamping ponude predstavljaju se i suizlagači: turistička zajednica Fažane, te otoka Krka, Cresa i Raba, kamp Straško Novalja, Istraturist Umag, Arenturist Pula, Valamar hotel & resorts.

Zemlje partneri ovog sajma su Australija i Italija, a regija partner je Istra. Istra se na svečanom otvorenju sajma predstavlja prigodnim programom uz tradicionalne plesove i delicije istarskog kraja.

Program u organizaciji Turističke zajednice Istarske županije uključuje tiskovnu konferenciju koja će se održati 13. siječnja te poslovnu radionicu najavljenu za 16. siječnja. Nakon nastupa u Stuttgartu, prezentacije hrvatske turističke ponude bit će u Dresdenu te Hamburgu gdje je Hrvatska zemlja partner.



Pisane vijesti