Potpisan ugovor za strateški marketing plan hrvatskog turizma za razdoblje 2008. - 2012.

Slika /arhiva/POTPIS ZA HTZ 22082007 BY ZT - 02.jpg

Ugovor o izradi Strateškog marketing plana hrvatskog turizma za razdoblje 2008. – 2012. potpisali su danas u Dubrovniku Niko Bulić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice i Eulogio Bordas, direktor tvrtke THR.

Temeljem provedenog javnog nadmetanja Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice je na 19. sjednici, održanoj 18. srpnja, jednoglasno prihvatilo prijedlog Povjerenstva za stručnu ocjenu ponuda da se izrada Plana povjeri tvrtkama THR International Tourism Consultants Barcelona i Horwath Consulting iz Zagreba. Odabrana zajednička ponuda u iznosu 2.923.000,00 kn ocijenjena je kao najkompletnija i financijski najpovoljnija.

Pri izradi ugovorenog Plana polazi se od opće politike i ciljeva Vlade Republike Hrvatske glede nacionalnog turističkog sektora, te njegovog aktualnog stanja. Plan će pružiti jasnu ocjenu međunarodnog turističkog okruženja u kojemu mora djelovati Hrvatska, uz kvalitativne i kvantitativne argumente koji objašnjavaju međunarodno relevantne standarde u skladu sa suvremenom metodologijom.

Glavni cilj Hrvatske turističke zajednice je sudjelovati u dugoročnom razvitku turističkog sektora afirmirajući zemlju kao kvalitetnu destinaciju koja svojim gostima nudi iskustva koja ih ispunjavaju zadovoljstvom.

Strateški ciljevi hrvatskog turizma su:
1. Obnova, zaštita i potpunije vrednovanje hrvatskih turističkih potencijala,
2. Utvrđivanje novog identiteta hrvatskog turizma i pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih turističkih zemalja na Mediteranu,
3. Kvalitetni turizam u suglasju s održivim razvitkom.

U kvantifikaciji strateških ciljeva polazi se od utvrđivanja optimuma vrijednosnih učinaka na nacionalnoj razini (financijski iskaz), fizičkog obujma prometa (posjetitelji, noćenja), te strukture kapaciteta na nacionalnoj razini i po regijama (clusterima).

Na nacionalnom turističkom kongresu „Dani hrvatskog turizma“ koji se u organizaciji Hrvatske turističke zajednice održava 24. – 26. listopada 2007. godine u Cavtatu, organizirat će se i poslovna radionica na temu Strateški marketing plan hrvatskog turizma 2008. – 2012. godine.

Svrha Strateškog marketing plana hrvatskog turizma 2008.-2012.
Ključni zadaci Strateškog marketing plana hrvatskog turizma 2008.-2012.
Očekivani rezultati Strateškog marketing plana hrvatskog turizma 2008. 2012.



Pisane vijesti