- Objavljeno: 08.05.2009.
Poslovna radionica „Buy Croatia“ 2009. za kongresne i insentiv organizatore putovanja
Nakon vrlo uspješne organizacije projekta Buy Croatia za kongresne i insentiv organizatore, koja je 2008. godine obuhvatila Zagreb, Istru i Kvarner, Hrvatski kongresni i insentiv ured u 2009. godini organizira projekt Buy Croatia za kongresne i insentiv organizatore za područje Dubrovnika s posjetom Splitu.
Ovaj projekt organizirat će se putem marketinških aktivnosti koje podrazumijevaju suradnju sa specijaliziranim časopisima iz Europe, Rusije i SAD-a.
Nakon dosadašnjih iskustava Hrvatski kongresni i insentiv ured će organizaciju Buy Croatia maksimalno prilagoditi zahtjevima kupaca.
Ovaj zahtjevni projekt već drugu godinu uspješno organizira Hrvatska turistička zajednica - Hrvatski kongresni i insentiv ured u suradnji s kongresnim uredima na terenu, TZŽ, TZG te kongresnim hotelima, DMC-ja i PCO-a.
Do sada su uspješno odrađeni posjeti grupa iz Velike Britanije i Rusije. Slijedi posjet grupe iz Njemačke koja će u Hrvatskoj boraviti od 10. do 14. svibnja, a u kojoj će biti 14 stručnjaka na području kongresnog i insentiv tržišta koji dolaze iz specijaliziranih agencija i firmi u tom području te novinarka iz etabliranog Njemačkog MICE časopisa Events, koja će nakon inspekcijskog putovanja izvijestiti o samom posjetu Hrvatskoj.
Program putovanja prilikom ovog posjeta uključuje upoznavanje grupe s kongresnom i insentiv ponudom Splitsko–Dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u periodu od 10. do 14. svibnja 2009. godine.
Sredinom lipnja Dubrovnik i Split posjetit će kongresni i insentiv organizatori putovanja, većinom iz Francuske, dok je ostatak sudionika iz Belgije, Rusije, Njemačke, Turske, Španjolske te Poljske.
Poslovne radionice (workshop) zapravo su poslovni susreti hrvatskih i inozemnih turističkih gospodarskih subjekata, a rezultat tih susreta je povećanje broja stranica o Hrvatskoj u brošurama stranih partnera te jače naglašavanje različitosti turističke ponude koja je trenutno na tržištu.
Naravno, krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia“ je povećanje broja gostiju u kongresnoj industriji, s naglaskom na turizam posebnog značenja i produženje sezone.
Ovaj projekt organizirat će se putem marketinških aktivnosti koje podrazumijevaju suradnju sa specijaliziranim časopisima iz Europe, Rusije i SAD-a.
Nakon dosadašnjih iskustava Hrvatski kongresni i insentiv ured će organizaciju Buy Croatia maksimalno prilagoditi zahtjevima kupaca.
Ovaj zahtjevni projekt već drugu godinu uspješno organizira Hrvatska turistička zajednica - Hrvatski kongresni i insentiv ured u suradnji s kongresnim uredima na terenu, TZŽ, TZG te kongresnim hotelima, DMC-ja i PCO-a.
Do sada su uspješno odrađeni posjeti grupa iz Velike Britanije i Rusije. Slijedi posjet grupe iz Njemačke koja će u Hrvatskoj boraviti od 10. do 14. svibnja, a u kojoj će biti 14 stručnjaka na području kongresnog i insentiv tržišta koji dolaze iz specijaliziranih agencija i firmi u tom području te novinarka iz etabliranog Njemačkog MICE časopisa Events, koja će nakon inspekcijskog putovanja izvijestiti o samom posjetu Hrvatskoj.
Program putovanja prilikom ovog posjeta uključuje upoznavanje grupe s kongresnom i insentiv ponudom Splitsko–Dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u periodu od 10. do 14. svibnja 2009. godine.
Sredinom lipnja Dubrovnik i Split posjetit će kongresni i insentiv organizatori putovanja, većinom iz Francuske, dok je ostatak sudionika iz Belgije, Rusije, Njemačke, Turske, Španjolske te Poljske.
Poslovne radionice (workshop) zapravo su poslovni susreti hrvatskih i inozemnih turističkih gospodarskih subjekata, a rezultat tih susreta je povećanje broja stranica o Hrvatskoj u brošurama stranih partnera te jače naglašavanje različitosti turističke ponude koja je trenutno na tržištu.
Naravno, krajnji rezultat svih aktivnosti projekta „Buy Croatia“ je povećanje broja gostiju u kongresnoj industriji, s naglaskom na turizam posebnog značenja i produženje sezone.