- Objavljeno: 17.06.2019.
Otvorena MartiLandia – oaza dobre zabave na sjeveru Hrvatske
U subotu, 15. lipnja sjever Hrvatske postao je bogatiji za još jednu oazu vodene zabave – Aquapark MartiLandia.
Otvorenje je okupilo brojne, a među njima i generalnog direktora LifeClass Termi Sveti Martin Igora Nekića, načelnika Općine Sveti Martin na Muri Dražena Crnčeca, župana Međimurske županije Matiju Posavca, voditelja Turističke zajednice Međimurske županije Rudija Grulu te direktoricu prodaje i marketinga u LifeClass Termama Sveti Martin Nušu Korotaj.Uprava tvrtke LifeClass Terme Sveti Martin ušla je u investiciju u iznosu više od 2,5 milijuna kuna te s partnerima New Dieresin Contract S.r.l., vodećom tvrtkom u Europi po dizajnu, konstrukciji i instalaciji specijaliziranih proizvoda za vodene tobogane i bazene iz Italije te hrvatskom tvrtkom HJ Projekt iz Murskog Središća preuredila vodeni park.
“Terme čine gotovo dvije trećine ukupnog međimurskog turizma po gostima i smještaju te njihov razvoj znači i ukupan razvoj međimurskog turizma”, istaknuo je župan Matija Posavec.
“Ako uspoređujemo s 2017. godinom, ove godine do današnjeg datuma imamo 4.500 noćenja više. Na području općine pojavila su se i tri nova privatna iznajmljivača, tako da ih sada ukupno imamo 27 što garantira stabilnu budućnost”, naglasio je Dražen Crnčec.
Igor Nekić, generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin napomenuo je kako su LifeClass Terme Sveti Martin u posljednjih sedam mjeseci investirale više od 3,5 milijuna kuna u hotel, od čega je više od 2,5 milijuna kuna bilo investirano u Aquapark MartiLandia.
Aquapark Martilandia je ovom investicijom postao najkvalitetniji aquapark na sjeveru Hrvatske kao i u regiji za što slobodno možemo reći da uključuje područje Slovenije, Austrije i Mađarske u radijusu 150 kilometara. Nuša Korotaj, direktorica prodaje i marketinga ističe da je naziv Aquaparka MartiLandia nastao kao asocijacija na mjesto u kojem živi Marti, maskota aquaparka. Lik maskote je jelen Marti jer oko područja LifeClass Termi Sveti Martin obitava puno divljih životinja, a najviše jelena, životinje koju djeca vole.
„Ključ uspjeha je sinergija“, kazao je Grula, „možemo reći da su Toplice motor turizma u Međimurju uz puno malih kotačića koji pomažu u tom uspjehu.“
“Na krilima ESPA (European Spa Award) nagrade koju smo primili prošli mjesec za kategoriju Inovativni Spa koncept, strategija prodaje u budućem razdoblju će se još jače fokusirati na germanskim tržištima te tržištima istočne Europe (Mađarska, Poljska, Češka, Slovačka). Također okrenut ćemo se prema novim tržištima kao npr. Italija, Njemačka i Srbija. Kroz healthness strategiju prodaje promovirat ćemo i naglašavati učenje dr. Rudolfa Steinera te antropozofiju koji su implementirani u naše proizvode i usluge”, istaknula je Nuša Korotaj.