Novi vizualni identitet Kvarnera - prva nagrada studiju "Bruketa&Žinić"

Slika 30.10.2009


Dizajnerski studio "Bruketa&Žinić" za svoj rad "Raznolikost je lijepa" osvojio je prvu nagradu na Natječaju za slogan i dizajn vizualnog identiteta turističke destinacije Kvarner, izvijestili su danas Hrvatsko dizajnersko društvo (HDD) i Turistička zajednica Primorsko goranske županije.

Prva nagrada je 55 tisuća kuna, druga, u iznosu 22 tisuće kuna, dodijeljena je timu Bralić/Budić/Gjurek/Paškvan/Sivački, a treća, 11 tisuća kuna, Studiju Sonda.
 
Ocjenjivački sud u obrazloženju je, među ostalim, naveo kako je najveća vrijednost tog rada ravnoteža između optimiziranog odnosa apstraktnog i informativnog, čime se odmiče od uobičajenih žanrovskih rješenja turističkog identiteta s previše narativnih i poopćenih interpretacija lokalnih sredina.
 
U HDD-u ističu kako je taj natječaj "kvalitetan primjer institucionalne suradnje koja u Hrvatskoj na projektima dizajna vizualnog identiteta često izostaje, a identiteti se često projektiraju nestručno".
 
Svih 50 radova pristiglih na natječaj izložit će se 3. studenog u Galeriji HDD-a. Natječaj je organiziran na inicijativu Turističke zajednice Kvarnera, uz stručnu provedbu HDD-a. (Hina)


Pisane vijesti