Lorencin u Varaždinu održao PPS sastanak te obišao Špancirfest: Ovakve projekte trebamo za produljenje sezone

Slika /arhiva/270814_vz4.jpg

Ministar turizma Darko Lorencin posjetio je danas Festival dobrih emocija – Špancirfest i prošetao ulicama Varaždina u društvu župana Varaždinske županije Predraga Štromara, gradonačelnika Gorana Habuša te direktorica gradske i županijske turističke zajednice – Branke Tropp i Elizabete Dolenac. Ovo je ministrov drugi službeni posjet Špancirfestu koji, kako je naglasio, može biti ogledni primjer kako se stvara motiv dolaska u destinaciju, stvara atrakcija i privlače gosti iz Hrvatske, ali i iz mnogih drugih zemalja. „Ovo je projekt kakvih trebamo još mnogo kako bismo produljili sezonu. Špancirfest je primjer inovativnog, zanimljivog i kreativnog turističkog proizvoda koji privlači turiste u destinaciju i stvara sadržaj izvan glavne turističke sezone i to na hrvatskom kontinentu,“ naglasio je Lorencin. Nakon obilaska Špancirfesta, ministar Lorencin je održao treći koordinacijski sastanak s predstavnicima destinacija uključenih u program Hrvatska 365 (PPS), čiji je cilj produljenje sezone. Uz ministra na sastanku je sudjelovalo i novoizabrani direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

Ministar turizma Darko Lorencin posjetio je danas Festival dobrih emocija – Špancirfest i prošetao ulicama Varaždina u društvu župana Varaždinske županije Predraga Štromara, gradonačelnika Gorana Habuša te direktorica gradske i županijske turističke zajednice – Branke Tropp i Elizabete Dolenac.

Ovo je ministrov drugi službeni posjet Špancirfestu koji, kako je naglasio, može biti ogledni primjer kako se stvara motiv dolaska u destinaciju, stvara atrakcija i privlače gosti iz Hrvatske, ali i iz mnogih drugih zemalja.

„Ovo je projekt kakvih trebamo još mnogo kako bismo produljili sezonu. Špancirfest je primjer inovativnog, zanimljivog i kreativnog turističkog proizvoda koji privlači turiste u destinaciju i stvara sadržaj izvan glavne turističke sezone i to na hrvatskom kontinentu,“ naglasio je Lorencin.

Nakon obilaska Špancirfesta, ministar Lorencin je održao treći koordinacijski sastanak s predstavnicima destinacija uključenih u program Hrvatska 365 (PPS), čiji je cilj produljenje sezone. Uz ministra na sastanku je sudjelovalo i novoizabrani direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

Na sastanku je utvrđeno da su neke destinacije već formirale destinacijske klubove, dok su preostale destinacije u završnoj fazi, čime se postavlja operativna osnova na razini regija. Također, definirani su programi studijskih putovanja novinara i agenata, termini prezentacija na inozemnim tržištima te završni detalji oko funkcioniranja podstranice Hrvatska 365, koja će proraditi sredinom rujna.

„U programu Hrvatska 365 po prvi su put destinacije formirane bez obzira na administrativne granice, konačno govorimo o kreiranju proizvoda u skladu sa Strategijom razvoja turizma, a jedan od uvjeta za uključenje u program je da sve na destinaciji radi do 15. listopada. Ovim projektom želimo da sustav bude praktičniji i konkretniji te da počne funkcionirati još bolje i drugačije. Pomak kojeg moramo ostvariti ovim projektom biti će utkan i u novi zakon o turističkim zajednicama, za kojeg će javna rasprava biti otvorena na jesen“, istaknuo je Lorencin.

Pod PPS konceptom podrazumijeva se razvoj atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone koja će pozicionirati Hrvatsku kao zemlju koja izvan glavne turističke sezone nudi posebne, autentične i privlačne turističke proizvode, dostupne cestovnim i/ili zračnim prijevozom, zatim, kreirati nove motive dolaska i proizvode za različite potrošačke segmente i tržište posebnih interesa, prilagođene preferencijama kupaca i omogućiti produženje turističke sezone, smanjenje sezonalnosti te povećanje turističkog prometa.

Provedba PPS koncepta predviđena je u više faza, s početkom primjene u posezoni 2014. godine. Sustav oznaka pridonijet će boljoj vidljivosti i percepciji turista o Hrvatskoj kao destinaciji s atraktivnom PPS ponudom, ali i osigurati neposrednu korist nositeljima kroz veću vidljivost i prepoznatljivost te lakše tržišno pozicioniranje.



Pisane vijesti