- Objavljeno: 07.05.2009.
Krenula dodatna promocija hrvatskog turizma
U Bosni i Hercegovini, Srbiji, Rumunjskoj, Makedoniji i Ukrajini ovih je dana krenula dodatna promocija hrvatske turističke ponude koju provodi Hrvatska turistička zajednica.
Dodatna promocija turističke ponude u Poljskoj će početi 15. svibnja.
U zajedničkom priopćenju HTZ-a i tvrtke McCann Erickson navodi se kako je riječ o komunikacijskim porukama koje se donekle razlikuju od tržišta do tržišta.
Tako su poruke za Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Makedoniju "Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran", a za Ukrajinu i Rumunjsku "Doživite ljepotu raznolikosti", uz potpis "Hrvatska: Tako lijepa, tako blizu".
Za Poljsku je poruka "Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!", uz ranije već korištenu poruku "Hrvatska. Mala zemlja za veliki odmor".
U konačnici, u Hrvatskoj poruka koja će se pojaviti na televiziji, radiju, tisku i na vanjskim oglasima glasi "Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!", uz potpis "Hrvatska. Tako lijepa, tako naša".
Kako se navodi, riječ je komunikacijskim porukama i konceptima čiji je temeljni cilj izazvati pozitivne emocije i ozračje tj. u konačnici pozitivni poziv kod potencijalnih korisnika odnosno turista u zemljama komunikacijskog obuhvata.
Slogan "Mediteran kakav je nekad bio" i nadalje ostaje temeljni odnosno krovni slogan hrvatskog turizma i Hrvatske turističke zajednice u 2009. godini, navodi se u priopćenju HTZ-a i McCann Ericksona. (Hina)
Dodatna promocija turističke ponude u Poljskoj će početi 15. svibnja.
U zajedničkom priopćenju HTZ-a i tvrtke McCann Erickson navodi se kako je riječ o komunikacijskim porukama koje se donekle razlikuju od tržišta do tržišta.
Tako su poruke za Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Makedoniju "Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran", a za Ukrajinu i Rumunjsku "Doživite ljepotu raznolikosti", uz potpis "Hrvatska: Tako lijepa, tako blizu".
Za Poljsku je poruka "Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!", uz ranije već korištenu poruku "Hrvatska. Mala zemlja za veliki odmor".
U konačnici, u Hrvatskoj poruka koja će se pojaviti na televiziji, radiju, tisku i na vanjskim oglasima glasi "Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!", uz potpis "Hrvatska. Tako lijepa, tako naša".
Kako se navodi, riječ je komunikacijskim porukama i konceptima čiji je temeljni cilj izazvati pozitivne emocije i ozračje tj. u konačnici pozitivni poziv kod potencijalnih korisnika odnosno turista u zemljama komunikacijskog obuhvata.
Slogan "Mediteran kakav je nekad bio" i nadalje ostaje temeljni odnosno krovni slogan hrvatskog turizma i Hrvatske turističke zajednice u 2009. godini, navodi se u priopćenju HTZ-a i McCann Ericksona. (Hina)