HTZ na svom webu objavila opsežno istraživanje o odlikama 27 emitivnih turističkih tržišta

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na svom je webu objavila istraživanje "Ključne odlike turističkog prometa na značajnijim emitivnim tržištima", koje obuhvaća brojne podatke i informacije za 27 tržišta koji mogu koristiti turističkim subjektima u planiranju poslovanja i marketinških ulaganja. Riječ je o istraživanju koje je HTZ kao dio svojih redovnih tržišnih istraživanja provodila u više faza prošle godine i koji je ovaj tjedan objavila u okviru 'business' sekcije svoga weba, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a. Opsežan materijal na više od 300 stranica donosi podatke o 27 emitivnih turističkih tržišta, za što su, kako napominju iz Glavnog ureda, koristili podatke iz različitih relevantnih i provjerenih domicilnih i međunarodnih izvora. Sažetost ključnih informacija o odlikama pojedinih emitivnih tržišta varira u pogledu obuhvata podataka s obzirom na relevantnost pojedinog tržišta za turistički rezultat Hrvatske, te s obzirom na opću dostupnost podataka o tržištu.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na svom je webu objavila istraživanje "Ključne odlike turističkog prometa na značajnijim emitivnim tržištima", koje obuhvaća brojne podatke i informacije za 27 tržišta koji mogu koristiti turističkim subjektima u planiranju poslovanja i marketinških ulaganja.

Riječ je o istraživanju koje je HTZ kao dio svojih redovnih tržišnih istraživanja provodila u više faza prošle godine i koji je ovaj tjedan objavila u okviru 'business' sekcije svoga weba, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.

Opsežan materijal na više od 300 stranica donosi podatke o 27 emitivnih turističkih tržišta, za što su, kako napominju iz Glavnog ureda, koristili podatke iz različitih relevantnih i provjerenih domicilnih i međunarodnih izvora. Sažetost ključnih informacija o odlikama pojedinih emitivnih tržišta varira u pogledu obuhvata podataka s obzirom na relevantnost pojedinog tržišta za turistički rezultat Hrvatske, te s obzirom na opću dostupnost podataka o tržištu.

Nakon kratkog pregleda općih trendova potražnje (povezanih s pojedinim vrstama turističkih proizvoda), motivima i ključnim elementima vezanim uz donošenje odluke o odmoru (s naglaskom na razdoblja van vrhunca sezone), svako od tržišta obrađeno je i putem kratkog pregleda ukupnog emitivnog prometa prema omiljenim destinacijama, načinu organiziranja i trajanju putovanja, vrsti prijevoza te razdoblju bookinga/rezerviranja.

Neka su tržišta obrađena i detaljnije, s primjerice preferiranim smještajem u Hrvatskoj, budućim namjerama posjete Hrvatskoj i/ili drugim destinacijama, dok su za neka obrađene i preporuke za preferirane komunikacijske kanale, posebno online.

"Za većinu tržišta izrađeni su i kalendari praznika/blagdana/školskih praznika koji poslovnim subjektima u turizmu mogu koristiti pri planiranju posebnih sezonskih ponuda koje je moguće plasirati partnerima na tržištima (touroperatorima i agentima), ali i individualnim klijentima", ističu iz Glavnog ureda.

U sklopu tog istraživanja lani su provedena i dubinska istraživanja tržišta Njemačke i Ujedinjene Kraljevine, od utvrđivanja navika i potreba turista vezanih uz ključne hrvatske turističke proizvode, a s ciljem njihovog boljeg pozicioniranja i efikasnije komunikacije na svakom od spomenutih tržišta. Utvrđeno je i gdje 'leži' potencijal za daljnji razvoj turističkog prometa prema Hrvatskoj.

Osim tog, iz Glavnog ureda HTZ-a naglašavaju da u sklopu cilja jačanja snage turističkog brenda Hrvatske provode i kontinuirano istraživanje za utvrđivanje snage branda i ostvarenih pomaka u njegovom afirmiranju kroz vrijeme te su u tom smislu prošle godine istražena tržišta Njemačke, Austrije, Italije, Poljske, Francuske, UK, Nizozemske i Švedske.

"Podaci iz tih istraživanja, zajedno s onima koje prikupljaju putem mreže predstavništva HTZ-a u inozemstvu namijenjena su evaluaciji provedenih komunikacijskih aktivnosti HTZ-a, daljnjem planiranju budućih aktivnosti, te eventualnom poduzimanju korektivnih mjera na razini svih segmenata komunikacije. Podloga su i za projekcije daljnjih trendova, kao i mogućih potencijala i/ili budućih rezultata na razini pojedinih tržišta", poručuju iz Glavnog ureda najavljujući da će i ove godine nastaviti sa sličnim istraživanjima.

(Hina)



Pisane vijesti