Hrvatska turistička ponuda na sajmu FITUR u Madridu

Slika /arhiva/210116_Fitur-1.jpg

Hrvatska turistička ponuda ovih se dana intenzivno predstavlja na sajmu FITUR u Madridu koji je otvoren do 24. siječnja. Sajam je posjetio i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji se u sklopu hrvatskog štanda susreo s važnim parterima na španjolskom tržištu, a među kojima su avioprijevoznici Norwegian air, Vueling i Iberia te turoperatori Catai i Politours. Razgovorima je prisustvovao i Branko Curić, direktor predstavništva u Milanu koji je preuzeo kontakte partnera na španjolskom tržištu, kao i određene promotivne aktivnosti. Na sastancima su se analizirali rezultati ostvareni tijekom prošle godine, ali se govorilo i o mogućnostima jače suradnje za naredne godine, posebice o mogućnostima povećanja broja aviolinija u 2017. godini. Hrvatska je ocijenjena kao vrlo zanimljiva destinacija s dobrom perspektivom i velikim potencijalom na španjolskom tržištu.

Hrvatska turistička ponuda ovih se dana intenzivno predstavlja na sajmu FITUR u Madridu koji je otvoren do 24. siječnja. Sajam je posjetio i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji se u sklopu hrvatskog štanda susreo s važnim parterima na španjolskom tržištu, a među kojima su avioprijevoznici Norwegian air, Vueling i Iberia te turoperatori Catai i Politours.

Razgovorima je prisustvovao i Branko Curić, direktor predstavništva u Milanu koji je preuzeo kontakte partnera na španjolskom tržištu, kao i određene promotivne aktivnosti. Na sastancima su se analizirali rezultati ostvareni tijekom prošle godine, ali se govorilo i o mogućnostima jače suradnje za naredne godine, posebice o mogućnostima povećanja broja aviolinija u 2017. godini. Hrvatska je ocijenjena kao vrlo zanimljiva destinacija s dobrom perspektivom i velikim potencijalom na španjolskom tržištu.

„Iako smo ove godine zatvorili ured predstavništva u Madridu, želim naglasiti kako je španjolsko tržište za nas i dalje važno te smo na njemu prisutni kroz druge aktivnosti, a jedna od njih su i sajmovi. Veseli me iskazani interes za našim destinacijama na sajmu te sam siguran kako će nas u ovoj godini posjetiti još veći broj španjolskih turista“ izjavio je direktor Ivičić, dodavši kako je zadovoljan i odrađenim sastancima s partnerima koji su iskazali interes za daljnju suradnju i ulaganja u naše tržište.

Na sajmu FITUR, uz Hrvatsku turističku zajednicu nastupa i deset suizlagača među kojima su Abacus Tours, Adriana Travel, Ellite Travel, HUP Zagreb (Starwood), Nave Travel, NP Plitvice, Super Tours, Uniline te TZ Grada Zagreba i Dubrovačko-neretvanske županije.

Hrvatska se ponuda predstavlja na štandu veličine sto kvadrata, a već je prvog dana održavanja sajma zabilježen veliki interes partnera i publike za hrvatske destinacije. Podsjetimo, u 2015. godini sa španjolskog je tržišta ostvareno gotovo 214 tisuća dolazaka (rast od 13 posto) te 463 tisuće noćenja (rast od 16 posto). Prema najavama i očekivanjima, u 2016. godini možemo očekivati daljnji rast turističkog prometa.

Madridski FITUR je najveći turistički sajam u Španjolskoj kojeg godišnje posjećuje više od 200 tisuća posjetitelja, a prijavljuje se prosječno oko 9 tisuća izlagača iz 165 zemalja svijeta,  a sve to ukazuje na značaj i ugled FITUR-a kao relevantnog međunarodnog turističkog događanja.



Pisane vijesti