Hrvatska se Nikolom Teslom predstavlja SAD-u kao turističko odredište

Slika /arhiva/tesla010.jpg

Rodna kuća Nikole Tesle u Smiljanu kod GospićaVeliki hrvatski znanstvenik i izumitelj Nikola Tesla dio je nasljeđa kojim se Hrvatska predstavlja u Sjedinjenim Državama kao privlačno turističko odredište.

U posebnom nedjeljnom dodatku lista The New York Times, koji je priredila Europska turistička komisija (ETC) koju čine 34 zemlje članice iz Europe, među kojima i Hrvatska, istaknule su svoje poznate osobe koje obilježavaju 2006. godinu.

U drugim europskim zemljama to je godina Rembrandta, Mozarta i Beethovena, a Hrvatska se predstavila svojim genijem Nikolom Teslom čija se 150. obljetnica rođenja obilježava ove godine.

"Ova godina je bila prigoda predstaviti Nikolu Teslu, velikog hrvatskog znanstvenika i pronalazača koji je karijeru napravio u Sjedinjenim Državama", rekla je Hini direktorica Ureda Hrvatske turističke zajednice u New Yorku Nena Komarica, autorica hrvatskog članka za nedjeljni dodatak Timesa pod nazivom "Visit Europe".

Dva puta godišnje, pred turističku sezonu i na jesen, ETC objavljuje dodatak u Timesu čija naklada od oko 2 milijuna primjeraka omogućuje da dođe u domove mnogih Amerikanaca potencijalnih posjetitelja.

To je već drugi članak posvećen promoviranju turističke Hrvatske koji se u samo tjedan dana pojavljuje u najvažnijim američkim novinama. Prošle nedjelje The Washington Post je pisao o Hrvatskoj kao o sigurnoj turističkoj destinaciji te o prirodnim ljepotama i privlačnosti kulture i tradicije hrvatskih turističkih atrakcija Dubrovnika, Korčule i Splita.

Amerikanci se sve više vraćaju u Hrvatsku nakon rata. U prošloj godini je Hrvatska iz SAD-a zabilježila oko 130.000 posjetitelja ne računajući one s brodova za kružna putovanja, a ove godine Ured HTZ-a iz New Yorka očekuje povećanje između 5 i 8 posto.

Najpoznatiji američki časopis za turistički marketing JAX FAX u ponedjeljak u travanjskom broju posvećuje Hrvatskoj devet stranica, a tema su hrvatski otoci. Na naslovnici magazina će biti fotografija Zagreba.

Hrvatska turistička kampanja u američkim medijima nastavlja se 22. travnja kada na američkoj kablovskoj televiziji "Fine Living", specijaliziranoj za turističku promociju, započinje prikazivanje emisije posvećene Hrvatskoj. Emisija će u naredne 3 godine 120 puta pokazati atrakcije Zagreba, Splita, Rovinja, Motovuna i Pule, te ljepote Kornata i upoznati Amerikance s istarskim kulinarskim specijalitetima koji se spravljaju od tartufa. (Hina)



Pisane vijesti