HGK turističkim nagrađivanjem obuhvatio cijeli poslovni turistički sektor

Slika /arhiva/P-FAH-H4015537.jpg

Hrvatska gospodarska komora (HGK) predstavila je u utorak novi prošireni sustav nagrađivanja najboljih gospodarskih subjekata u hrvatskom turizmu u sklopu svoje tradicionalne akcije "Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku" kojim ove godine obuhvaćaju sve davatelje usluga.

Te se nagrade, kao i druge najboljima u hrvatskom turizmu u tekućoj godini, dodjeljuju početkom jeseni na Danima hrvatskog turizma (DHT) koje tradicionalno organiziraju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i HGK, a za ovu je godinu Ministarstvo nedavno objavilo novi koncept nagrađivanja pa tako i dobivanja HGK-ovih nagrada Turistički cvijet.

"Novi sustav nagrađivanja poslovnog sektora u turizmu usklađen je s novim konceptom za te nagrade na čemu smo zajedno radili s Ministarstvom i HTZ-om, a što se tiče HGK-ovih nagrada Turistički cvijet napravili smo i najveći iskorak do sada jer umjesto dosadašnjih samo hotela, kampova i marina nagrađujemo i sve druge gospodarske subjekte u turizmu", kazao je na konferenciji za medije predsjednik Turističko-poslovnog vijeća HGK Franco Palma.

Dodavši da je ovo ujedno i prva godina ocjenjivanja po novim kriterijima, Palma je izdvojio neke od njih, poput ocjene kvalitete proizvoda s fizičkim pokazateljima (primjerice dolasci, noćenja, iskorištenost kapaciteta, zaposleni, dodatni sadržaj, upravljanje kvalitetom i okolišem i drugo) te financijskim (ukupan prihod, investicije, prihod po jedinici i drugo), kao i ocjenu kvalitete usluge s ocjenama kupaca (tajnih i s internetskih portala), te ocjenama struke (uz terenski obilazak i ocjenjivanje).

"Cilj svega je dodatno motivirati gospodarstvenike u turizmu na povećanje i stalno održavanje visoke kvalitete, što je i put ka većoj konkurentnosti, čemu trebaju težiti svi u turizmu i općenito", poručio je Palma.

Od ove godine za nagrade Turistički cvijet uvodi se i nekoliko novih kategorija, za najbolje putničke agencije ili DMC (destinacijske menadžment kompanije), charter kompanije i hostele, kao i nagrade 'okusi Hrvatske" za najbolje restorane, vinarije i seoska domaćinstva.

Novost je i 'razrađenija' nagrada za najbolji obiteljski smještaj, za onaj kod domaćina i za seoska domaćinstva, dok se kod već postojećih kategorija, poput onih za hotele, uvodi također nova podjela, odnosno nagrade za najbolji odmorišni, wellness, mali, prijateljski, luksuzni, poslovni i kongresni hotel. 

HGK akciju ocjenjivanja "Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku" provodi od 1997. 

(Hina)



Pisane vijesti