Godina 2005. uspješna za hrvatski turizam na američkom tržištu

Slika /arhiva/washinton-dc.jpg

Godina 2005. je bila uspješna hrvatska godina na američkom turističkom tržištu s kojega sve više turista dolazi u Hrvatsku, a očekuje se da će se taj uspješni trend nastaviti i u 2006., rekla je u subotu Nena Komarica, voditeljica Ureda Hrvatske turističke zajednice u New Yorku.

Ugledni američki izdavač turističkih vodiča Lonely Planet proglasio je Hrvatsku najpoželjnijim svjetskim turističkim odredištem u 2005., podigavši je u sam vrh globalnog turizma.

Ovaj uspon potvrđuje i povećanje broja dolazaka američkih turista u Hrvatsku. U 2005. odmor je u Hrvatskoj provelo blizu 128.000 Amerikanaca, što je za 39 posto više nego godinu ranije.

'Više smo nego zadovoljni postignutim rezultatima što se tiče promidžbe, a isto tako i dobrim rezultatima prodaje hrvatskih aranžmana', rekla je Komarica za Hinu.

Ured je u petak navečer ovu uspješnu godinu obilježio hrvatskom večeri u prestižnom Harvard klubu u New Yorku na kojoj je bilo oko 200 uzvanika i niz predstavnika američkih turističkih medija.

Hrvatska postaje sve više poželjna destinacija i za posebne vrste turizma. Tako je Etički turist, neprofitna skupina iz Berkeleyja u Kaliforniji, smjestila Hrvatsku među trinaest zemalja u svijetu najboljih za tzv. 'etički turizam', koje zaslužuju da ih se posjeti ne samo po svojim ljepotama nego i po odnosu prema okolišu i socijalnoj razvijenosti.

Prema prvim znacima, povratak Hrvatske na istaknuto mjesto na karti svjetskog turizma nastavit će se i u sljedećoj godini.

Poznati američki magazin National Geographic Adventure, namijenjen aktivnom odmoru i pustolovnom turizmu, proglasio je u listopadu Hrvatsku najpoželjnijim svjetskim odredištem za 2006. posebice ističući privlačnost Kornatskog arhipelaga.

Trend uspjeha potvrđuje i već iskazani interes Amerikanaca. 'Mnogi tour-operatori posvjedočili su nam da su rezervacije za 2006. već u tijeku, a neki su već rasprodali kapacitete i sigurni smo da će trend Hrvatske kao popularne destinacije samo jačati', rekla je Komarica.

Ona je dodala da bi se još veći broj Amerikanaca odlučio za Hrvatsku kada bi se uspostavile izravne zračne linije između Sjedinjenih Država i Hrvatske, što bi je učinilo pristupačnijom američkim turistima.

Ured HTZ-a iz New Yorka imat će prigodu i dalje popularizirati Hrvatsku kao turističku destinaciju predstavnicima američkih turističkih agencija i medija na konferenciji Američke udruge tour-operatora (USTOA) sljedećeg tjedna u Orlandu na Floridi. Na skupu će se sastati predstavnici njezinih više od 800 članova koji godišnje imaju preko 10 milijuna putnika i ostvare zaradu od oko 8 milijardi dolara. (Hina)



Pisane vijesti