- Objavljeno: 29.01.2016.
ETC za pojačavanje turističkog marketinga i promocije Europe
Europa je prošle godine zadržala vodeću poziciju u svjetskom turizmu, a za jačanje njenog turizma potrebno je pojačati marketing, pogotovo na dalekim tržištima, poručeno je s ovotjednog sastanka European Travel Commission (ETC) u Bruxellessu na kojemu je sudjelovao i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
O porukama s tog sastanka ETC-a (Europsko vijeće za putovanja) izvijestili su u petak iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) dodajući da se radilo o sastanku Vijeća direktora u sklopu ETC-a koje je jedno od važnijih i najstarijih međunarodnih turističkih organizacija u Europi koja promovira Europu kao turističku destinaciju te koordinira u razmjeni znanja i iskustava među nacionalnim turističkim organizacijama.
Ivičić je kao član Vijeća direktora ETC-a sudjelovao na tom sastanku s još 14 članova predstavnika nacionalnih turističkih organizacija, od kojih je sedam stalnih, a predstavljena su im izvješća o aktivnostima Izvršnog vijeća ETC-a u prošloj godini te najavljeni termini i lokacije budućih sastanaka tijela ETC-a.
ETC je osnova prije gotovo 70 godina u Norveškoj, radi promocije turističke ponude nekih europskih zemalja na prekomorskim turističkim tržištima.
Aktivnosti ETC-a obuhvaćaju odnose s javnošću, oglašavanje na odabranim inozemnim tržištima, promociju trgovine, istraživanje tržišta, stručno usavršavanje članova kroz seminare te povezivanje s drugim relevantnim institucijama kao što su Svjetska turistička organizacija (UNWTO) ili Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD).
(Hina)