Dubrovnik i u kolovozu nastavlja s turističkim rekordima

Slika /arhiva/dubrovnik-grad-bd-ww.jpg

Dubrovnik i u kolovozu ostvaruje dobre turističke rezultate sa 165.826 dolazaka, što je porast od 13 posto u odnosu prema istome mjesecu lani, a ostvarenih 679.587 turističkih noćenja je porast za devet posto, priopćeno je iz Turističke zajednice grada Dubrovnika.

Od početka godine do kraja kolovoza Dubrovnik je posjetilo 634.216 turista, koji su ostvarili 2.332.564 noćenja, što je u dolascima porast za 12 posto, a u noćenjima za devet posto.

U kolovozu je realizirano i dvomilijunto noćenje, i to sedam dana prije nego lani, a u Dubrovniku se nadaju da će ove godine dosegnuti tri milijuna noćenja. Dosadašnji trendovi potvrđuju optimistična očekivanja, kažu u Turističkoj zajednici grada.

Po statistici Turističke zajednice, u kolovozu je veći broj gostiju zabilježen u svim smještnim kapacitetima, u hotelima je ostvareno tri posto više noćenja i šest posto više dolazaka, a u privatnom smještaju 23 posto više noćenja i 29 posto više dolazaka.

U ukupnom broju dolazaka najveći su udio od 14 posto u kolovozu imali gosti i Ujedinjenog Kraljevstva, a slijede gosti iz Italije, Francuske, Njemačke, Španjolske, Rusije, Sjedinjenih Američkih Država i Australije te domaći gosti.

Iz dubrovačke Turističke zajednice ističu veći broj talijanskih turista, kojih je u prvih osam mjeseci bilo 28.333 ili 16 posto više nego u istom razdoblju lani, a ostvarili su 93.339 ili 22 posto više noćenja.

Od siječnja do kolovoza više je bilo i gostiju iz Španjolske, kojih je stiglo 15 posto više nego u istom razdoblju lani, ruskih je gostiju bilo šest posto više, turista iz SAD-a 18 posto više, a iz Australije i Švedske stiglo je deset posto više gostiju.

Najave za rujan i listopad također su vrlo dobre pa u dubrovačkoj Turističkoj zajednici očekuju daljnje povećanje turističkog prometa, čemu će pridonijeti mnogi kulturni događaji, poput koncerta Josea Feliciana 27. rujna, te konferencije i skupovi.

Turistička zajednica najavljuje i aktivnosti na promidžbi Dubrovnika i rivijere u sklopu programa "Hrvatska 365", gdje će se Dubrovnik predstavljati zajedno s Dubrovačkim primorjem, Konavlima, Župom dubrovačkm i otokom Mljetom na odabranim tržištima Ujedinjenog Kraljevstva i Francuske. (Hina)



Pisane vijesti