Dizajn suvenira HTZ-a uvršten među najbolja kreativna rješenja u svijetu

Slika /arhiva/120220-Suv-HTZ.jpg

Svjetski nakladnik za grafički dizajn i vizualne komunikacije Index Book uvrstio je dizajn suvenira Hrvatske turističke zajednice, u izbor najboljih u svijetu u svom ovogodišnjem izdanju Basic Promo, koje obuhvaća najbolja kreativna rješenja u kategoriji promidžbe.

Projekt Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u drugom je izdanju ove knjige predstavljen na dvije stranice, čime se hrvatski dizajn našao u samom svjetskom vrhu, dobivši tako veliko priznanje za promidžbu Lijepe naše u međunarodnim razmjerima. Hrvatsku je ovom prigodom predstavljala agencija Studio International, dizajnera Borisa Ljubičića koji je ujedno i autor nagrađenog dizajna suvenira Hrvatske turističke zajednice, inače poznata po brojnim međunarodnim nagradama i citiranjem u prestižnim publikacijama diljem svijeta.

No, ovo nije prvo priznanje dizajnu Hrvatske turističke zajednice, i u ranijem Indeks Book-ovom izdanju iz serije Basic, knjizi  Basic Logo, logotip Hrvatske turističke zajednice u međunarodno razumljivoj izvedbi CROATIA, autora Borisa Ljubičića s obvezna dva kvadratića, zauzeo je posebno mjesto. Prepoznatljivi kvadratići kao vizualni kod Hrvatske u komuniciranju na međunarodnoj sceni inače su odlično prihvaćeni u svim svjetskim medijima u kojima se Hrvatska predstavlja kao turističko odredište. Posebnost kvadratića Hrvatske turističke zajednice je to, što je gornji lijevi crven, što simbolizira sunce, a donji desni plav kao more. Slovo A u riječi Croatia, koje simbolizira jadransko more - Adriatic Sea, predstavlja stilizirani jedrenjak na valovima mora. Uz to, ovaj logotip je izveden i na gotovo svim jezicima svijeta, ali je slovo A uvijek na istom mjestu i u istom dizajnu, što je osiguralo prepoznatljivost na svjetskoj razini.

Index Book je izdavačka kuća osnovana 1993. godine u Barceloni, poznata po publikacijama o najkreativnijim rješenjima iz područja grafičkog dizajna. Natječaj za objavljivanje u izdanjima provodi se svake godine, uz velik interes dizajnera iz cijelog svijeta pri čemu tim poznatih stručnjaka pomno odabire najbolje radove. Pokazujući najširi spektar stilova i kreativnih nadahnuća, ovogodišnje se izdanje bavi promotivnim strategijama na četiri razine – informiranje, želja, poziv i prodaja.



Pisane vijesti