Zagrebački Hotel Palace ove godine s popunjenošću od 75 posto

Slika /arhiva/palace_h_zgb13.jpg

Zagrebački Hotel Palace ove je godine do kraja rujna zabilježio bolje rezultate od predviđenih ostvarivši porast prihoda od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a osim što je među prva tri zagrebačka hotela po iznosima naplaćene boravišne pristojbe, visoku tržišnu pozicioniranost u segmentu hotela s četiri zvjezdice potvrđuje i njegova iznadprosječna godišnja zauzetost koja će ove godine biti oko 75 posto.

S takvim rezultatima ove godine u tom su hotelu zadovoljni, pri čemu direktorica Palacea Josipa Jutt Ferlan za Hinu ističe važnost postavljanja realno ostvarivih ciljeva te da se svake godine ide s malim, ali održivim rastom i stabilnim održavanjem troškova, što pridonosi i stabilnosti ukupnog poslovanja. Više im je, kaže, važna struktura i financijski efekt od noćenja nego njihov broj, pa se i cijene za njihove 123 sobe prilagođavaju potražnji na dnevnoj bazi kako bi se ostvario dobar prihod.

Hotel zadnjih nekoliko godina svake godine uvodi neke novosti u ponudu, pa je tako i prošle godine svojih 105 godina (što ga čini najstarijim hotelom u Zagrebu) uz ostalo obilježio i otvaranjem wellness centra i drugim sadržajima, što gosti dobro prihvaćaju, kao i posebno na stranim tržištima njihovu dodatnu kategorija 'heritage' ili hotel baština, koju Palace za sada još jedini ima u Hrvatskoj među hotelima s četiri zvjezdice. Jedini su hotel u Hrvatskoj koji ima, kako ističe, i tzv. induktivnu petlju ili prilagođenost prostora za osobe bez sluha zbog čega su dobili dosta međunarodnih konferencija za takve osobe.

Za dobre rezultate Palacea zaslužna je i lokacija hotela u središtu grada, njegova secesijska prošlost te kvalitetna usluga, na čemu se u hotelu dosta radi sa svih više od 60 zaposlenih i što komentarima po svjetskim portalima ili drugim komunikacijskim kanalima često potvrđuju i sami gosti hotela.

Iako Zagreb i njegove hotele još uvijek većinom 'pune' poslovni ljudi, Jutt Ferlan ističe zadovoljstvo što zadnjih godina Zagrebu raste popularnost i kao 'city break' te odredišta zabave i manifestacija što se ogleda i u popunjenosti hotela.

U strukturi gostiju ipak im i dalje prevladavaju poslovni ljudi te kao i u cijelom hrvatskom turizmu, s udjelom većim od 90 posto, stranci, među kojima su individualci i grupe iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske i Austrije, stalne grupe iz SAD-a te sve više iz Japana, Tajlanda, Koreje i s drugih dalekoistočnih tržišta. Domaćih gostiju imaju u manjoj mjeri, što dijelom objašnjava njihovim kratkim zadržavanjem u Zagrebu.

Komentirajući najave povećanja međustope PDV-a za turizam i ugostiteljstvo Jutt Ferlan ističe kako zbog toga ne očekuju pad profitabilnosti, ali smatra da to dugoročno nije baš mudra odluka te se pita zašto se uvijek dodatno mora opterećivati ono što ide dobro, tim više što se zna da je manji PDV gdje god je uveden u Europi i svijetu uvijek potaknuo turizam da ulaže i zapošljava. Ovako, s povećanjem te stope turizmu se, koji ima i sve oznake izvoznika, opet smanjuje konkurentnost na stranim tržištima te se Jutt Ferlan nada da to neće negativno utjecati na turistički promet te pogoršanje poslovanja hotelijera u Hrvatskoj. (Hina)



Pisane vijesti