Zadarska županija UHPA-ina destinacija 2015./2016. godine

Slika /arhiva/uhpa-new-logo.jpg

Domaća destinacija godine 2015./2016., prema izboru Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), bit će Zadarska županija, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare te je UHPA s Turističkom zajednicom Zadarske županije sklopila ugovor o marketinškoj suradnji koji su potpisali Mihaela Kadija, direktorica TZ-e i direktor UHPA-e Željko Trezner.

„Polazeći od poznate činjenice kako je u današnjici motiv putovanja doživjeti nezaboravna iskustva koja će se podijeliti s obitelji i prijateljima, identificirat će se ključni doživljaji zadarske regije koji nas uzdižu nad konkurencijom te time graditi snažan destinacijski brend. Tu su ključne destinacijske menadžment kompanije (DMK) koje u praksi stvaraju doživljajna putovanja i u tom smjeru ih želimo usmjeravati – u osmišljavanje programa koji posjetitelje uključuju u život lokalnog stanovništva, stvaraju teme za razgovor, potiču emocije, rezultiraju pozitivnim iskustvima te time naglašavaju upravo ono što je jedinstveno za zadarsku regiju“, rekla je direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija.

„Zajedno s TZ Zadarske županije ne krećemo samo u aktivnu promociju na domaćem i stranom tržištu, već ćemo uložiti i dodatnu energiju za razvoj novih turističkih proizvoda kako bi postala još više prepoznatljiva destinacija doživljaja“, izjavio je direktor UHPA-e Željko Trezner, izrazivši uvjerenje da će ugovor o marketinškoj suradnji potaknuti daljnje jačanje suradnje turističkih agencija i turističke zajednice koja bi trebala rezultirati novim specifičnim turističkim programima i ciljanom, odnosno fokusiranom promocijom na pojedine turističke niše. 

Za ostvarenje predviđenih ciljeva TZ i UHPA pokrenut će niz edukativnih radionica za djelatnike turističkih agencija i sustava turističkih zajednica Zadarske županije, a prva će se održati već danas, 21. travnja, dok službena promocija putem UHPA kanala kreće početkom lipnja. Zadarska županija bit će naglašena kao preporučena domaća destinacije od strane UHPA-e u svim publikacijama udruge, informativnim i promotivnim materijalima, elektroničkoj komunikaciji te na službenoj internetskoj stranici uhpa.hr i društvenim mrežama.



Pisane vijesti