Ulaganja javnog i privatnog sektora u turizam u 2012. godini oko 1,5 milijardi kuna

Slika /arhiva/mint.jpg

Prema podacima ankete koju je provelo Ministarstvo turizma, ulaganja javnog i privatnog sektora u turizam će 2012. godine iznositi gotovo 1,1 milijardu kuna ili 37 posto više nego 2011. godine. S obzirom da anketa nije obuhvatila investicije malih i srednjih poduzetnika, procjena je da će se u pripremu ovogodišnje sezone, bez promotivnih aktivnosti, investirati oko 1,5 milijardi kuna. "Provedena anketa i dobiveni rezultati dokaz su snage turističkog sektora i njegove spremnosti na nove investicije. Vjerujem da će mjere koje planira provesti Ministarstvo turizma s ciljem olakšavanja investicija, smanjenje PDV-a od 2013. godine, kao i primjerice program HBOR-ovih kredita za turizmu, dodatno ojačati konkurentnost turističkog sektora i Hrvatsku učiniti još privlačnijom destinacijom na svjetskoj turističkoj karti", rekao je ministar turizma Veljko Ostojić.

Prema podacima ankete koju je provelo Ministarstvo turizma, ulaganja javnog i privatnog sektora u turizam će 2012. godine iznositi gotovo 1,1 milijardu kuna ili 37 posto više nego 2011. godine. S obzirom da anketa nije obuhvatila investicije malih i srednjih poduzetnika, procjena je da će se u pripremu ovogodišnje sezone, bez promotivnih aktivnosti, investirati oko 1,5 milijardi kuna.

"Provedena anketa i dobiveni rezultati dokaz su snage turističkog sektora i njegove spremnosti na nove investicije. Vjerujem da će mjere koje planira provesti Ministarstvo turizma s ciljem olakšavanja investicija, smanjenje PDV-a od 2013. godine, kao i primjerice program HBOR-ovih kredita za turizmu, dodatno ojačati konkurentnost turističkog sektora i Hrvatsku učiniti još privlačnijom destinacijom na svjetskoj turističkoj karti", rekao je ministar turizma Veljko Ostojić.

Najveći porast ukupnog ulaganja imat će hotelski sektor. Anketiranih 28 hotelskih tvrtki planira investirati 885 milijuna kuna ili 49 posto više nego 2011. godine. Ove će godine županije i njihove turističke zajednice te turističke zajednice gradova uložiti ukupno 185 milijuna kuna u turizam, s time da je najveći iznos namijenjen za infrastrukturu u službi turizma, aktivnosti upravljanja destinacijom, razvijanje novih proizvoda i promociju.

Informativna anketa provedena je tijekom veljače, u svim županijama i županijskim turističkim zajednicama, u deset gradova koji predstavljaju važne turističke destinacije i njihovim turističkim zajednicama, te među privatnim turističkim tvrtkama, a s ciljem upoznavanja s osnovnim trendovima i kretanjima na području investicija u javnom i privatnom sektoru.

Temeljem provedene ankete i dobivenih rezultata može se reći kako, unatoč globalnoj gospodarskoj situaciji i problemima s kojima se suočava gospodarstvo, hrvatski turizam ima snage za ulaganja.



Pisane vijesti