U Utrechtu počela ovogodišnja promocija hrvatskog turizma na međunarodnim sajmovima

Slika /arhiva/Croatia-ll-www.jpg

Hrvatski turizam se od danas do 13. siječnja predstavlja na međunarodnom turističkom sajmu Vakantiebeurs u nizozemskom gradu Utrechtu, čime tradicionalno počinje ovogodišnja sezona intenzivnih nastupa i promocije na turističkim sajmovima diljem Europe.

Sajam u Utrechtu jedan je od najvažnijih turističkih sajmova u Nizozemskoj, važnom tržištu za hrvatski turizam, posebno za kamping segment koji zadnjih nekoliko godina, pa tako i prošle, bilježi sve bolji odaziv nizozemskih kampista.

Nizozemsko turističko tržište prošle godine je i ukupno pokazalo jedan od najboljih rezultata među svim tržištima u hrvatskom turizmu s dvoznamenkastim porastima turističkih dolazaka i noćenja.

U prvih deset mjeseci prošle godine, po podacima Državnog zavoda za statistiku, iz Nizozemske je u Hrvatsku došlo 333,6 tisuća turista, koji su ostvarili nešto više od 2,5 milijuna noćenja, što su porasti od 17 i 15,4 posto u odnosu na isto razdoblje 2011.

Zbog važnosti tog tržišta Hrvatska turistička zajednica (HTZ) se i ove godine odlučila za tzv. nacionalnu prezentaciju hrvatskog turizma na sajmu u Utrechtu, što znači i da je nositelj nastupa.

Uz HTZ, na hrvatskom su štandu i 15-ak drugih suizlagača među kojima nekoliko turističkih zajednica te 15-ak hotelsko-turističkih tvrtki, među kojima i one s gotovo najjačom kamping ponudom u Hrvatskoj (Jadranka kampovi, Imperial Rab, Istraturist Umag, Valamar, Solaris, Plava laguna i druge).

S ciljem približavanja ponude hrvatskih malih i obiteljskih hotela nizozemskom tržištu, drugog dana sajma u Utrechtu, sutra, 9. siječnja, održat će se poslovna radionica s temom tih hotela, na kojoj se uz hrvatske predstavnike malih i obiteljskih hotela očekuju i nizozemski te belgijski touroperatori.

HTZ će po Programu rada ove godine nastupiti na ukupno 33 međunarodna turistička sajma, od čega na 12 s nacionalnom prezentacijom, što je sedam manje nego prošle godine, a među njima Utrecht je prvi po redu.

Za nastupe na sajmovima ove godine HTZ je ukupno predvidio 18,5 milijuna kuna, što je za oko 1,5 milijuna kuna ili 7 posto manje nego je bilo planirano prošle godine. (Hina)



Pisane vijesti