TZGZ očekuje nastavak rasta broja turista u Zagrebu

Slika /arhiva/tzzg-ww.jpg

Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) ove godine očekuje nastavak porasta turističkih dolazaka i noćenja u Zagrebu, a većinu novca kojim raspolažu planiraju utrošiti za promociju Zagreba na dosadašnjim tržištima, uz pojačavanje online i marketinških kampanja s nagalskom na ljeto i zimu.

Prema Programu rada, TZGZ za ovu godinu za sve aktivnosti i poslovanje rapolaže sa 68,4 milijuna kuna, što je na razini prošle godine. Napominjući da je Programa rada temeljen na specifičnostima zagrebačke turističke industrije, strateškom marketinškom planu turističkog razvoja grada te ovogodišnjim smjernicama Hrvatske turističke zajednice, iz TZGZ-a ističu da je njihov program rada uvjetovan i ekonomskim prilikama te predviđanjima koja se sustavno prate od 2009., što traži i oprezno planiranje i poslovanje.

Većinu od 68,4 milijuna kuna planiraju utrošiti za promociju Zagreba na svim tržištima na kojima su i do sada to činili, uz pojačavanje online i marketinških kampanja te oglašavanja s naglaskom na ljeto i zimu, odnosno višemjesečnu proljetno-ljetnu manifestaciju Zagrebački vremeplov i prosinački Advent u Zagrebu.

Među brojnim novitetima u svojim aktivnostima za ovu godinu izdvajaju u ovome mjesecu pokrenutu aplikaciju Voice Guide (glasovni vodič za mobilne uređaje), Zagreb4you turističke novine, koje kreću od svibnja, dok u veljači, uoči Valentinova planiraju objavu nove brošure i proizvoda "Weddings in Zagreb" (vjenčanja) te novih internet stranica.

I ove će godine, slično kao i dosadašnjih, sa 19 milijuna kuna podržati i brojne projekte od turističke važnosti za grad, za što su prijave završile već prošle jeseni, dok će od ovog ljeta primati kandidature projekata za 2016.

U TZGZ naglašavaju da će i ove će godine nastaviti ciljanu suradnju sa stranim novinarima, što u najvećoj mjeri organiziraju zajedno sa HTZ-om, a dio i samostalno. Lani je Zagreb posjetilo 115 studijskih grupa s ukupno 302 novinara iz 39 različitih zemalja, a najviše ih je bilo iz Španjolske, Francuske, Njemačke, Italije, Švicarske, SAD-a i Japana.

Ta se suradnja svake godine, kako dodaju, pokaže korisnom, kako kroz objave brojnih članaka i reportaža o Zagrebu u stranim medijima, tako i kroz primjetan porast broja turističkih dolazaka iz zemalja odakle novinari dođu na studijsko putovanja u Zagreb, njegovu okolicu i šire po Hrvatskoj.

Za prihode i rashode za ovu godinu u visini od 68,4 milijuna kuna u TZGZ kažu da su planirani temeljem lanjskih, pri čemu im je od ukupnog iznosa naplaćene boravišne pristojbe, nakon što uplate 25 posto za HTZ i ostale, za prošlu godinu 'ostalo' 6,3 milijuna kuna ili 5 posto više nego u 2013., dok je prihod od turističke članarine, što čini i najveću stavku u strukturi prihoda, iznosio 56 milijuna kuna, isto kao u 2013.

U 2014. Zagreb je posjetilo gotovo 911.000 turista, koji su ostvarili 1,6 milijuna noćenja, što je 13 posto više nego u godini ranije.

(Hina)



Pisane vijesti