- Objavljeno: 24.11.2020.
Turistička nagrada Marco Polo za suradnju s kineskim tržištem u 2019. godini – 2. izdanje
Turistički koordinacijski centar za suradnju 17 + 1, objavljuje dobitnike drugog izdanja Turističke nagrade Marco Polo. Prema odluci međunarodnog žirija, ZLATNI pobjednik međunarodnog natječaja je poljska putnička agencija Funclub Sp. z o.o. iz Poznana, dok je hotel Sheraton Grand Warsaw nagrađen Počasnim priznanjem.
Turistička nagrada Marco Polo, pokrenuta je na prijedlog hrvatske strane tijekom sastanka ministara nadležnih za resor turizam Inicijative Kina+17 (tada još 16), 2018. godine u Dubrovniku, kao priznanje doprinosu turističkih dionika 17 (tada 16) zemalja srednje i istočne Europe, stvaranju najboljeg zajedničkog turističkog proizvoda za kinesko tržište.ZLATNI dobitnik 2020. godine je poljska putnička agencija Funclub Sp. z o.o. sa svojom kružnom turnejom pod nazivom "Najbolje iz Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske".
Hotel Sheraton Grand Warsaw nagrađen je POČASNIM PRIZNANJEM Marca Pola, koje se dodjeljuje najboljem hotelskom smještaju sa specifičnim uslugama za kineske turiste. Sheraton Grand Warsaw predstavio je brojne pogodnosti za kineske goste u 2019. godini, čime je stekao prestižnu titulu.
Turistički koordinacijski centar 17 + 1 čestita pobjednicima na uspjehu, tim više što su - zbog pandemije Covid-19 - prijave razrađene usred vrlo teških uvjeta za međunarodni turizam.
Istodobno važno je spomenuti pobjednike iz prethodne godine - zlatnog dobitnika Fly Montenegro Travel, srebrnog CT Poland i brončanog pobjednika Long Teng Hungary Ltd.
17 zemalja regije Srednje i Istočne Europe primilo je 1,9 milijuna kineskih gostiju u 2019. godini, što je porast od 315% u odnosu na brojke iz 2014.
Uz ove visokorastuće stope popularnosti, zemlje Srednje i Istočne Europe imale su dobre šanse za konkurirati najpoznatijim zapadnoeuropskim turističkim odredištima. Iskreno se nadamo da će oporavak nakon krize u zemljama srednje i istočne Europe biti brz i spektakularan.