- Objavljeno: 24.09.2015.
Sve je spremno za ovogodišnji Weekend media festival
Više od četiri tisuće marketinških i PR stručnjaka, novinara i studenata iz regije, ali i iz ostalih zemalja Europe i svijeta sudjelavat će na osmom Weekend Media Festival, najvećem regionalnom okupljanju predstavnika u komunikacijskoj industriji.
Program će se do nedjelje 27. rujna odvijati u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju, u sklopu kojeg će se održati brojna predavanja, prezentacije, paneli i koncerti, uz cjelodnevno druženje, razmjene ideja i razvijanje novih projekata.
Weekend Media Festival ugostit će i čelne ljude hrvatskog turizma, koji će ekskluzivno predstaviti novi krovni kreativni koncept proizašao iz novog slogana hrvatskog turizma "Croatia, full of life".
"Turbulentna događanja koja ovih dana pratimo u drugim područjima života u regiji nisu umanjila interes za naš festival. Naprotiv, mnogi su prepoznali upravo Weekend kao idealan trenutak i mjesto da razmijene iskustva i ukrste polemička koplja na temama koje nas svaki dan zaokupljaju", poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
Prema najavi organizatora, najveći interes šire javnosti izaziva dolazak Anthonyja le Rouxa, generalnog direktora Ubera, od kojega se očekuje da u Rovinju otkrije nešto više o planovima kompanije čiji inovativni model taksi usluga izaziva otpore državnih regulatora mnogih zemalja.
Konferencijski dio programa odvijat će se, kao i uvijek, oko najnovijih trendova u medijima i poslovnom svijetu. Ovaj put to su programmatic, sasvim novi način zakupa medija, te native advertising i iskustva koja marketinški stručnjaci i mediji imaju s tim oblikom oglašavanja.
"Ove godine imamo jako bogat zanimljiv program koji ide paralelno u šest dvorana. Toliko programa omogućit će da svatko može imati svoj Weekend i ponijeti sa sobom iz Rovinja nešto drukčije", istaknuo je direktor programa Nikola Vrdoljak.
Uz le Rouxa, program predavanja i panela donosi i druge podjednako intrigantne sudionike, među kojima su Atanas Rajkov, generalni direktor Vibera za središnju i istočnu Europu, Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, članovi grupe Laibach, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life.
Partneri Weekend Media Festivala ove su godine ponovno regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac. BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije, a SoMo Borac u svojoj će trećoj godini dodijeliti 24 statue printane u 3D tehnologiji za najbolje regionalne digitalne projekte u osam kategorija.
(Hina)