Strateški plan razvoja turizma Kvarnera: Povećati ukupnu potrošnju gostiju za 30 posto do 2020.

Slika /arhiva/opatija-by-bd.jpg

Strateško-marketinški plan razvoja turizma Kvarnera za razdoblje od 2016. do 2020. uz ostalo predviđa povećanje broja dolazaka turista u pred i posezoni te povećanje ukupne potrošnje gostiju za 30 posto do 2020. godine, istaknuto je u petak na skupštini Turističke zajednice Kvarnera.

Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa strateškim i operativnim marketing planom 2016.-2020. godine izradili su opatijski Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu i Institut za turizam iz Zagreba. Izrada plana stajala je 685.000 kuna (s PDV-om), od čega u financiranju Ministarstvo turizma sudjeluje sa 438.400 kuna, Turistička zajednica Kvarnera s 200.000 kuna, a Primorsko-goranska županija sa 46.600 kuna.

Predsjednik Turističke zajednice Kvarnera, župan primorsko-goranski Zlatko Komadina rekao je da je plan sveobuhvatan, a sastoji se od četiri cjeline.

Cilj je "više i bolje", plan ne predviđa veće povećanje kapaciteta nego kako povećati turistički promet, prije svega u pred i posezoni te razvijanje raznih oblika turizma, kao što je zdravstveni turizam, ističe Komadina.

Prema predstavljenom strateškom planu, vizija razvoja turizma postavljena je na konceptu održivog razvoja, unutar kojega se Kvarner vidi kao konkurentna i globalna destinacija s razdobljem poslovanja od sedam mjeseci, a u nekim dijelovima i s cjelogodišnjim poslovanjem, kao sadržajno bogata i raznolika destinacija koja nudi sklop komplemantarnih proizvoda koji počivaju na očuvanju zdravlja, uživanju u prirodi te istraživanju lokalnog načina života i kulture.

Globalni cilj je povećanje ukupne potrošnje gostiju za 30 posto do 2020. godine - povećavanjem iskorištenosti smještajnih kapaciteta za dva posto, povećanjem prosječne dnevne potrošnje za 13 posto te povećanjem kapaciteta za 7500 ležajeva.

Na predstavljanju je uz ostalo rečeno kako je analiza stanja pokazala da je brend "Kvarner" relativno slabo prepoznat, puno manje od Istre i Dalmacije. Relativno je slabo razumijevanje brenda "Kvarner" i zasad se ponajprije prepoznaje kao "sunce i more" destinacija pa će ga se marketinškim planom nastojati repozicionirati, istaknuto je na predstavljanju. (Hina)



Pisane vijesti