Sjednica Turističkog vijeća HTZ-a: Ukinuti poticaji u periodu glavne sezone te smanjena sredstva za tiskano i globalno TV oglašavanje

Slika /arhiva/120119-htz-tv0w.jpg

Davanje poticaja samo u pred i post sezoni, novi model oglašavanje za zimske programe, smanjen iznos predviđen za tiskane materijale i globalno TV oglašavanje, a istovremeno, u odnosu na predviđen proračun, veći iznos za Internet oglašavanje, te ukidanje nekih popratnih manifestacija na Hrvatskim turističkim danima, glavne su novosti u programu rada Hrvatske turističke zajednice za 2012. godinu, koje je iznio ministar turizma i predsjednik HTZ-a Veljko Ostojić na 24. sjednici Turističkog vijeća HTZ-a. Udruženo oglašavanje je zbog sinergijskih efekata te suradnje i udruživanja sredstava javno-privatnog sektora, najefikasnija aktivnost koja se provodi preko Glavnog ureda. U pripremi materijala, svi modeli usuglašeni su sa strukovnim udrugama i vjerujem da će ovogodišnji program rada, uz ostale aktivnosti u sektoru pridonijeti da i ovogodišnji turistički rezultati budu na razini prošlogodišnjih, a možda i malo bolji, rekao je ministar. Turističko vijeće HTZ-a prihvatilo je na Sjednici prijedlog programa rada za 2012. godinu, za koji ukupno planirana sredstva iznose 252,7 milijuna kuna, što je na razini ostvarenog iznosa u 2011. godini, pri čemu se iz državnog proračuna planira izdvojiti 95 milijuna kuna. Ove godine nije ugašen niti jedan vitalni dio aktivnosti rada HTZ-a, ali su se neki modeli morali prilagoditi financijskim mogućnostima u kojim se Hrvatska nalazi, rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Niko Bulić.

Davanje poticaja samo u pred i post sezoni, novi model oglašavanje za zimske programe, smanjen iznos predviđen za tiskane materijale i globalno TV oglašavanje, a istovremeno, u odnosu na predviđen proračun, veći iznos za Internet oglašavanje, te ukidanje nekih popratnih manifestacija na Hrvatskim turističkim danima, glavne su novosti u programu rada Hrvatske turističke zajednice za 2012. godinu, koje je iznio ministar turizma i predsjednik HTZ-a Veljko Ostojić na 24. sjednici Turističkog vijeća HTZ-a.

Udruženo oglašavanje je zbog sinergijskih efekata te suradnje i udruživanja sredstava javno-privatnog sektora, najefikasnija aktivnost koja se provodi preko Glavnog ureda. U pripremi materijala, svi modeli usuglašeni su sa strukovnim udrugama i vjerujem da će ovogodišnji program rada, uz ostale aktivnosti u sektoru pridonijeti da i ovogodišnji turistički rezultati budu na razini prošlogodišnjih, a možda i malo bolji, rekao je ministar.

Turističko vijeće HTZ-a prihvatilo je na Sjednici prijedlog programa rada za 2012. godinu, za koji ukupno planirana sredstva iznose 252,7 milijuna kuna, što je na razini ostvarenog iznosa u 2011. godini, pri čemu se iz državnog proračuna planira izdvojiti 95 milijuna kuna.

Ove godine nije ugašen niti jedan vitalni dio aktivnosti rada HTZ-a, ali su se neki modeli morali prilagoditi financijskim mogućnostima u kojim se Hrvatska nalazi, rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Niko Bulić.

Najvažnija promjena u modelima oglašavanje jest što se ove godine poticaji, po svih dvanaest modela, neće davati tijekom glavne sezone, odnosno srpnja i kolovoza, kao što je bilo do sada, već isključivo u pred i post sezoni.

Za predsezonu bi to bilo do 30. lipnja, jer bi, po objašnjenju ministra, u lipnju od 10. do 30. mogla biti 'rupa'.

Također, uveden je i novi model za zimske programe, i to za razdoblje od 1. 11. 2011. do 29. 2. 2012. godine, a na prijedlog ministra i za razdoblje 2012./2013. godine, kako bi se osigurala dugoročna sigurnost zračnim prijevoznicima i organizatorima putovanja koji uvode takve programe.

Pravovremenom objavom aktivnosti, korisnicima dajemo poticaj da se dobro pripreme za nadolazeći period, te da pravovremenim planiranjem i razmišljanjem unaprijed, doprinesu produljenju turističke sezone, istaknuo je ministar.

Uz spomenuto, na Sjednici su prihvaćene i neke druge novosti za 2012. godinu, pa je tako u segmentu oglašavanja za turistički nerazvijena područja, u slučaju kada TZ županija nemaju dovoljno sredstava, nositelji promotivne kampanje mogu biti i TZ gradova i općina, a sredstva se mogu udruživati i s gospodarskim subjektima. Za sufinanciranje i potpore na turistički nerazvijenim područjima predviđeno je 13,5 milijuna kuna.



Pisane vijesti