Rab s Goranom Čolakom „zaronio u plavo“

Slika /arhiva/nemo_adria_rab1.jpg

Više od 200 mališana proteklog je vikenda, 7. i 8. svibnja, iskoristilo priliku i zaronilo u bazenu na glavnom trgu grada Raba, uz instruktore ronilačkog kluba HRVI Nemo Adriatic koji provode projekt Pogled u plavo, po prvi put su pod punom ronilačkom opremom „prodisali“ pod vodom i upoznali čari ronjenja.

U najvećem montažnom bazenu u ovom dijelu Europe, slovenske tvrtke Remax, promjera 10 metara i dubine 1.30 metara, stvarnom doživljaju dubine pridonijele su i podvodne fotografije poznatog hrvatskog podvodnog fotografa Marjana Radovića.

Nakon početnika, u bazen je ušao svjetski i europski prvak te Guinnessov rekorder u ronjenju na dah, Goran Čolak. Pred cijelim gradom dah je držao punih 15 minuta. Podrška i pratiteljica u pothvatu bila mu je Lidija Lijić Vulić, hrvatska reprezentativka u ronjenju na dah. U nedjelju su zajedno održali predavanje o sigurnosti u ronjenju. „Koliko god bili dobri i iskusni, nikad ne ronite sami. Osim toga, važno je da osoba pored vas bude svjesna svih mogućih opasnosti na koje možete naletjeti i da bude spremna ispravno reagirati“, rekao je Goran Čolak, ambasador projekta Pogled u plavo.

Cilj projekta Pogled u plavo je povezivanje cijele ronilačke zajednice te promocija Hrvatske kroz ronjenje. Šestu godinu zaredom volonteri projekta, inače članovi specijalističke postrojbe Civilne zaštite grada Zagreba za spašavanje iz vode Ureda za hitne situacije, neumorno rade na prepoznatljivosti Hrvatske kao ronilačke destinacije koja obiluje podmorskim ljepotama. Kako bi podvodne ljepote sačuvali i za buduće generacije, uz ovaj ronilački tim pobrinuo se i Klub podmorskih aktivnosti Amfora. U ekološkoj akciji čišćenja podmorja luke Rab iz mora su izvukli boce, gume i ostalo smeće koje se kroz godine nakupilo na dnu. Vizualni začin projektu dao je i laser show tvrtke Prolight koji je uz atraktivnu scenografiju igre svjetala, građanima omogućio da zarone i u noćnom terminu. Sve to ne bi bilo moguće bez velike podrške grada i turističke zajednice Raba i Magis Tim, marketinške agencije koja je udahnula novi vizual projektu. Za ugodno ronjenje uz glazbenu podlogu pobrinulo se Hrvatsko društvo skladatelja i stručna služba ZAMP koji su se sa zadovoljstvom pridružili akciji.

Sva gostovanja Pogleda u plavo, uz pokroviteljstvo Ministarstva turizma, mogu se pratiti na službenim stranicama projekta www.pogleduplavo.hr te stranicama medijskih pokrovitelja  www.narodni.hrwww.scubalife.hr



Pisane vijesti