- Objavljeno: 26.04.2016.
Projekt Obonjan Rivijera više od turizma
Projekt Obonjan Rivijera na istoimenom otoku šibenskog arhipelaga znatno je više od turizma, jer uz nove inovativne sadržaje i smještajne kapacitete na samom otoku kojih će dio biti u funkciji već ovog ljeta, donosi nove vrijednosti te poticaj daljem uzletu Šibenika, istaknuto je u utorak na predstavljanju tog projekta.
Naglasivši da se projekt Obonjan Rivijera kao posve nov koncept turističke ponude u Hrvatskoj u potpunosti uklapa u viziju razvoja inovativnog turizma Šibenika, gradonačelnik Željko Burić istaknuo je da je to novi impuls ukupnom razvoju Šibenika.
"Vjerujemo da će to Šibenik, ali i Obonjan koji je godinama bio zapušten, pozicionirati kao nezaobilazne turističke destinacije na globalnoj razini, a gradu donijeti nove vrijednosti i nadogradnju na započeti uzlet grada koji se više ne može zaustaviti", poručio je Burić.
Jedan od suosnivača projekta, engleski investitor Dan Blackledge, najavio je kako će ovo ljeto od 18. srpnja otok primiti prve goste, radit će oko osam tjedana, a iduće godine planira se dulja sezona, od sredine svibnja do kraja rujna.
U prvoj godini ulaganje 10 milijuna eura
"U ovoj prvoj godini ulažemo oko 10 milijuna eura, kasnije će se to i povećavati, jer osim povećanja smještajnih kapaciteta planiramo raditi i izvan ljetne sezone, u prvom redu za korporativne klijente kao i događanja za grupe. Osim za 'klasične' posjetitelje promotivne aktivnosti usmjerit ćemo i prema klijentima s velikim proračunima te ih usmjeriti da rade i s lokalnim kompanijama, agencijama, restoranima i drugima", istaknuo je Blackledge.
Dodaje da sve aktivnosti koje će provoditi na otoku idu za tim da otok nakon isteka koncesije od 49 godina vrate gradu i Hrvatskoj u najboljem mogućem stanju i da stanovnici od toga imaju koristi.
Napominjući kako će se na Obonjanu nuditi brojni i raznovrsni kulturni programi i događanja, te da su prednosti tog projekta za stanovnike velike, Kristijan Gržetić ispred investitora najavio je da će Obonjan Rivijera ponuditi mladima iz grada i županije da kroz školske i studentske posjete uče o pionirskim eko-friendly praksama koje se već provode na otoku uslijed obnove i uređenja, a u planu je na takav način integrirati i druge obrazovne ustanove iz Hrvatske i regije.
Luksuzni smještaj, raznovrsna kulturna ponuda i održivost
Na predstavljanju projekta istaknuto je i da je ponuda kreirana za raznu publiku, ali ipak s naglaskom na "kulturne" skupine te one s višom platežnom moći.
"Hrvatska dobiva proizvod koji će dati velik doprinos razvoju turističke ponude, a želja je da se tijekom narednih nekoliko godina brend Obonjana pozicionira na globalnoj razini što se dijelom već radi marketinškim aktivnostima na brojnim međunarodnim tržištima s kojih se i očekuje najviše dolazaka. Do danas potvrde za dolaske imamo iz Francuske, Španjolske, Švedske, Njemačke, SAD-a, Velike Britanije i drugih", kazao je Gržetić.
Investitori su s arhitektonskim studijom Scott Brownrigg kreirali okruženje u skladu s prirodom otoka i održivim razvojem, te su tako smještajne jedinice građene luksuzno, ali i ekološki, a izradili su i posebnu studiju biološke raznolikosti na otoku kako bi jedinstvena ljepota Obonjana ostala sačuvana.
Projekt je pozdravio i savjetnik ministra turizma Ivo Bašić ističući kako Ministarstvo turizma podržava svako kvalitetno ulaganje u turističku infrastrukturu, posebice ono koje cilja Hrvatsku pozicionirati kao destinaciju za cijelu godinu.
"Projekti poput Obonjana koji spajaju sve potencijale Hrvatske, od prirodnih ljepota, gastronomije do kulture i zabave, pravac su kojim turizam želi i mora ići, te sam siguran da će otok poslužiti kao model pametnog ulaganja u hrvatski turizam, a Šibeniku donijeti nove pozitivne brojke", zaključio je Bašić. (Hina/FaH)