Prezentacija Hrvatske u SAD-u

Slika /arhiva/HTZ_new_01.jpg

Ovogodišnji rezultati Hrvatske pokazuju dosad najveći porast u broju dolazaka gostiju s područja Amerike i Kanade. Iskazano brojkama, u tom razdoblju ostvareno je više od 141.000 dolazaka i 370.000 noćenja iz SAD-a, dok je Kanada zabilježila 26.800 dolazaka i više od 81.000 noćenja. Prema informacijama kanadskih agencija programi za Hrvatsku za 2007. godinu su već gotovo rasprodani. Samo iz regije Toronta, 2.500 putnika već je rezerviralo aranžmane za sljedeću godinu.

Hrvatska bilježi popularnost i na kružnim putovanjima, a Norvegian Cruise, Costa Cruise i Holland America koji imaju predstavništva u Kanadi jako su zadovoljni bookingom tura koje uključuju hrvatska odredišta. Kanađani vole putovati u individualnom aranžmanu, te povezati najmanje 2 ili 3 destinacije. Prema informacijama Auto Europe, upravo kanadski gosti često putuju preko njemačkih odredišta Münchena i Frankfurta, Austrije ili Mađarske, odakle automobilom nastavljaju put do Hrvatske. Broj takvih gostiju iznosi oko 15.000.

Na tradicionalnoj hrvatskoj večeri u New Yorku, Hrvatska turistička zajednica zaključuje promotivne aktivnosti za 2006. godinu. Promocija hrvatske kulture i turizma održava se 8. prosinca 2006. godine u New Yorku u prostorijama prestižnog Harvard cluba.

Prije hrvatske večeri održat će se tiskovna konferencija direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Nike Bulića uz prigodnu prezentaciju o novostima iz turističke ponude naše zemlje. Ovom prilikom premijerno će se prikazati promidžbeni film Hrvatske turističke zajednice pod nazivom „Hrvatska domovina Marca Pola“, a sudionicima će se uručiti prigodni božićni poklon „Anima Croatica“ – cd box hrvatske tradicijske glazbe.

Sadržaj cjelokupnog projekta adekvatno zastupa sve hrvatske regije i prikazuje bogatstvo hrvatske glazbene baštine. Na Hrvatskoj večeri, okupit će se svi važniji predstavnici medija, direktori i manageri važnijih američkih touroperatora i agencija, te predstavnici društvenog, političkog i kulturnog života SAD-a.

Nakon hrvatske večeri, u terminu 9. – 11. prosinca 2006. godine, u Phoenixu/Arizona održat će se godišnji  susret udruženja američkih touroperatora (USTOA – United States Tour Operator Association). Tom će se prilikom održati tiskovna konferencija Hrvatske turističke zajednice i tradicionalno druženje na koje je pozvano oko 400 čelnika turističke industrije, a svim će zainteresiranim partnerima i medijima na raspolaganju biti Nena Komarica, voditeljica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u New Yorku, kao i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić.

Ovim aktivnostima započinje promocija Hrvatske na američkom tržištu za sezonu 2007., koja će biti izuzetno bogata i zanimljiva, ispunjena brojnim workshopovima i prezentacijama. Cilj je nastavak dobrih rezultata postignutih u posljednjih nekoliko godina, kada je Hrvatska na američkom tržištu postala jedna od najpopularnijih novih turističkih destinacija.


 



Pisane vijesti