Predstavnici njemačke hostelske asocijacije u Ministarstvu turizma

Slika /arhiva/w121025-h-D1.jpg

Njemačka je vodeće hrvatsko emitivno tržište i tržište s kojeg su ove godine ostvareni odlični rezultati. Naime, dvoznamenkasti postoci porasta zabilježeni su i u turističkim dolascima i noćenjima te vjerujemo kako će ovaj pozitivan trend biti nastavljen i dalje – rekao je pomoćnik ministra turizma Želimir Kramarić na današnjem susretu s predstavnicima njemačkih saveznih pokrajina Rheinland Pfalz i Saarland, predstavnicima hostelske asocijacije iz navedenih pokrajina te predstavnicima Hrvatskog ferijalnog i hostelskog saveza (HFHS). Hrvatska je najbliže toplo more Njemačkoj, a s obzirom i na činjenicu da su dvije zemlje povezane kvalitetnom prometnom infrastrukturom, dodao je kako je jedan od prioritetnih hrvatskih turističkih ciljeva postati i vikend odredište njemačkim turistima, a ne samo zemlja u kojoj će provoditi svoj ljetni odmor.

Njemačka je vodeće hrvatsko emitivno tržište i tržište s kojeg su ove godine ostvareni odlični rezultati. Naime, dvoznamenkasti postoci porasta zabilježeni su i u turističkim dolascima i noćenjima te vjerujemo kako će ovaj pozitivan trend biti nastavljen i dalje – rekao je pomoćnik ministra turizma Želimir Kramarić na današnjem susretu s predstavnicima njemačkih saveznih pokrajina Rheinland Pfalz i Saarland, predstavnicima hostelske asocijacije iz navedenih pokrajina te predstavnicima Hrvatskog ferijalnog i hostelskog saveza (HFHS). Hrvatska je najbliže toplo more Njemačkoj, a s obzirom i na činjenicu da su dvije zemlje povezane kvalitetnom prometnom infrastrukturom, dodao je kako je jedan od prioritetnih hrvatskih turističkih ciljeva postati i vikend odredište njemačkim turistima, a ne samo zemlja u kojoj će provoditi svoj ljetni odmor.

Njemačku delegaciju upoznao je s planovima Ministarstva turizma u narednom razdoblju te se posebno osvrnuo na pripremu Strategije razvoja hrvatskog turizma, čiji je završetak planiran do kraja ove godine. Ovaj će dokument definirati smjer razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine, dat će nam naputke za jačanje konkurentnosti Hrvatske te će odgovoriti na dva ključna pitanja – na koji način razviti cjelogodišnji turizam i kako potaknuti snažniji turistički razvoj kontinentalnih područja – naglasio je pomoćnik Kramarić. Dodao je kako će Strategija biti osnova za povlačenje sredstava iz fondova Europske unije te kako će dio Strategije biti posvećen i jačem razvoju omladinskog turizma, u kojem hosteli imaju veliku ulogu.

U posljednjih nekoliko godina broj hostela u Hrvatskoj u kontinuiranom je porastu, a hosteli postaju mjesta u kojima, uz populaciju učenika i studenata, sve češće borave i mlade obitelji – rekao je pomoćnik Kramarić i dodao kako Hrvatska trenutno raspolaže sa 69 hostela, a tendencija je u dogledno vrijeme imati ih oko stotinu. Zbog cjenovne prihvatljivosti i „vrijednosti za novac“ sve je veći broj hostela i u kontinentalnom dijelu Hrvatske, a posljednjih je godina u Hrvatskoj otvoreno i nekoliko dizajnerskih hostela. U nastavku je istaknuo odličnu suradnju Ministarstva turizma i HFHS-a, koji je i aktivan  partner u pripremi Strategije razvoja hrvatskog turizma.

Predstavnike njemačke hostelske asocijacije upoznao je i s ostalim planovima Ministarstva, vezanim uz snažniji razvoj posebnih oblika turizma poput zdravstvenog, wellness, pustolovnog, seoskog, gastronomskog i sl. Istaknuo je kako Hrvatska donosi i novi Zakon o investicijama, kojem je cilj potencijalnim investitorima olakšati ulaganja u hrvatski turizma. Odličnu suradnju Ministarstva i HFHS-a istaknuo je i direktor HFHS-a Tihomir Plejić, dodavši kako ove dvije institucije zajedno osmišljavaju kapitalne projekte, vezane uz izgradnju novih hostelskih kapaciteta.

Potpredsjednik parlamenta savezne pokrajine Rheinland Pfalz Peter Schuler rekao je kako je Hrvatska omiljena destinacija njemačkih turista te je među njima prepoznata kao zemlja srdačnih i gostoljubivih domaćina. Govoreći o asocijaciji, rekao je kako se sastoji od 270 tisuća članova i 43 hostela, u koja se na godišnjoj razini ostvari oko milijun noćenja. U skladu s trendovima, dodao je, u hostelima boravi 36 posto mladih obitelji, dok ostalo čine učenici, studenti, sportske i seminarske grupe. Istaknuo je usku suradnju s hotelima te rekao kako 38 posto gostiju hostela svoj smještaj rezervira putem Interneta.



Pisane vijesti