Predstavljena strategija razvoja turizma vezanog za kulturu Rijeke

Slika /arhiva/150922_Rijeka.jpg
Strategija razvoja turizma vezanog za kulturu Rijeke od 2015. do 2020., koja predviđa da taj grad postane suvremeno regionalno i europsko središte kulturnoga i urbanog turizma izgrađeno na multikulturalnim temeljima i bogatoj industrijskoj, maritimnoj i kulturnoj baštini, predstavljena je u danas u gradskoj upravi.
 
Direktor riječke Turističke zajednice Petar Škarpa rekao je da je turizam vezan za kulturu primarni cilj razvoja riječkog turizma, da taj grad u posljednje dvije godine ima 50-posto povećan turistički promet, što je rezultat planiranja i sinergije devet radnih tijela Turističke zajednice.
 
Gradonačelnik Vojko Obersnel rekao je da je strategija nastala na temeljima strategije razvoja Rijeke do 2020. Istaknuo je da turizam u Rijeci ima rezultate koji pokazuju da se taj grad više ne prepoznaje kao sivi lučki tranzitni grad i da ima što ponuditi.
 
Pročelnik gradskog Odjela za kulturu Ivan Šarar smatra da je kultura najveći potencijal za razvoj riječkog turizma, ali treba biti i oprezan jer ima primjera kada turizam postaje štetan za kulturu. Dodao je da će se do 2020. dobar dio aktivnosti vezanih za turizam i kulturu moći financirati iz europskih fondova.  
 
Strategiju je za Turističku zajednicu grada izradio Institut za razvoj i međunarodne odnose iz Zagreba, a Turističko vijeće Turističke zajednice prihvatilo ju je u u rujnu, kad je prihvaćen i model upravljanja riječkim turizmom vezanim za kulturu koji predviđa osnutak radnog tijela koje će se baviti planiranjem, koordinacijom provedbe strategije i vrednovanjem njezinih rezultata, a činit će ga predstavnici Primorsko-goranske županije i grada Rijeke te turističkih i marketinških agencija i hotelijera.
 
To radno tijelo izradit će marketinšku strategiju razvoja turizma vezanog za kulturu, koordinirati marketinške aktivnosti i osmišljavanje turističkih proizvoda i usluga vezanih uz kulturu i dr.
 
Voditeljica tima za izradu strategije Daniela Angelina Jelinčić rekla je da vizija razvoja te vrste turizma određuje Rijeku kao mjesto u kojem se svatko dobro osjeća. Ciljevi i prioriteti razvoja te vrste turizma su integrirani pristup preobrazbi grada kao kulturno-turističkog urbanog središta, prepoznatljivost Rijeke kao kulturno-turističkog središta i dr.
 
(Hina)


Pisane vijesti