Predstavljena integrirana turistička platforma Rijeka Marketplace

Slika /AA_2018_b-fotke/gradovi/Zoran_Jelaca_Rijeka.jpg

Turistička zajednica Grada Rijeke predstavila je integrirani servis koji objedinjuje promidžbu turističkih usluga i proizvoda - digitalnu platformu Rijeka Marketplace. Rijeka Marketplace omogućava pružateljima usluga u destinaciji veću vidljivost i sigurnu prodaju usluga preko internet portala www.rijekamarketplace.com. Građanima i gostima nudi velik izbor lako dostupnih gradskih servisa, koji se koriste s nekoliko klikova, posredstvom digitalnog novčanika instaliranog na mobilnom telefonu.

Projekt su na konferenciji za novinare predstavili gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, direktor Turističke zajednice Grada Rijeke Petar Škarpa i predstavnici partnera, Michael Hasler iz tvrtke JuiceCommerce i Maša Radišić za tvrtke Digital Media i Multilink.

Obersnel je istaknuo da se Rijeka projektom Rijeka Marketplace pozicionirala kao lider u inovativnom razvoju turističke destinacije, upravo u području digitalnih i smart rješenja u gradovima.

Rijeka ovim inovacijama pokreće promjene u turističkom poslovanju i ponudi turističke destinacije, pokreće trend za kojim će se povesti i mnoge druge turističke destinacije u Hrvatskoj i Europi, rekao je, dodavši da se tom platformom želi spremno dočekati kulturnu publiku i sve turiste koji će 2020. doći u Rijeku - Europsku prijestolnicu kulture.

Obersnel je istaknuo da je projekt Rijeka Marketplace usmjeren i prema građanima i njihovom interesu za sve brojnija i kvalitetnija događanja i manifestacije u gradu, poduzetnicima i svima koji prepoznaju turističke rezultate i potencijale Rijeke kao tržišta za razvoj svojih proizvoda i usluga.

Direktor Turističke zajednice Grada Rijeke Petar Škarpa rekao je da je inovativna digitalna platforma Rijeka Marketplace razvijena na blockchain tehnologiji, a predstavlja temeljnu infrastrukturu za razvoj pametne destinacije Rijeke i njene okolice.

Projekt je osobito važan kao priprema infrastrukture za 2020. godinu, kada Rijeka postaje Europska prijestolnica kulture i kada se očekuje da će grad i širu regiju posjetiti velik broj gostiju koji prate kulturne programe, istaknuo je Škarpa, koji je kao ključne vrijednosti projekta izdvojio jednostavnost, otvorenost i inovativnost.

Rijeka Marketplace mjesto je na kojem se 'susreću' ponuda i potražnja usluga i proizvoda u Rijeci, kao destinaciji. Radi se o modernoj online platformi, svojevrsnom web shopu, na kojem se na jednom mjestu, strukturirano, nude ulaznice za sva gradska događanja i posjet ustanovama, ponuda smještajnih kapaciteta, usluge transfera, atrakcije za posjetitelje i građane, kao i brojne druge usluge i proizvodi koji su često povezani u promotivne pakete, po povoljnijim cijenama, istaknuto je uz ostalo na predstavljanju. (Hina)

Pisane vijesti