Predstavljena brošura sa 120 destinacijskih programa Splitsko-dalmatinske županije

Slika /arhiva/ST_Andrija_Carli.jpg

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije danas je u Muzeju grada Splita predstavila brošuru sa 120 destinacijskih programa, kao prva županija u Hrvatskoj koja je napravila takve programe kojima se potiče dolazak turista u pred i posezoni.

U stvaranju brošure sudjelovala je ta turistička zajednica u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), a u njoj je više od 20 agencija predstavilo 120 programa za pred i posezonu podijelivši ih u tri klastera: eno-gastro, aktivni i kulturni.

Brošura je tiskana u tisuću primjeraka na engleskom, a kako je najavljeno na predstavljanju uskoro će se tiskati i na francuskom i njemačkom jeziku.

Direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella naveo je kako je razvoj tog projekta trajao godinu dana, a linkove s brošurom već su isporučili partnerima u inozemstvu. Programi će zaživjeti već ovu predsezonu, a pun zamah imat će u posezoni, kazao je dodajući kako maksimalno rade na marketinškim aktivnostima kako bi program zaživio što prije. 

(Hina)



Pisane vijesti