Pokrenuta igra „Wonder Map“ u sklopu promidžbene kampanje „Europe. Wonder is all around“

Slika /arhiva/EU-comm_LL.jpg

Promidžbena kampanja „Europe. Wonder is all around“ koju je 9. lipnja 2016. pokrenula Europska komisija, ušla je u novu fazu pokretanjem aplikacije „Wonder Map“. Riječ je o igri koja putnicima omogućava testiranje znanja o europskim odredištima te se na taj način, kroz interaktivni pristup, promiče turistička raznolikost Europe.

Promidžbena kampanja nastoji pokazati stanovnicima Europe kako ne moraju otputovati daleko da bi našli ono što traže od putovanja. Kampanja će nastojati potaknuti Europljane na putovanje kroz Europu i to kroz otkrivanje manje poznatih odredišta te će promovirati cjelogodišnje putovanje.

Igra „Wonder Map“ može se zaigrati preko facebook profila, a igrači moraju prepoznati fotografije različitih europskih odredišta te ih što točnije pozicionirati na virtualnoj slijepoj karti Europe. Fotografije su sakupljene u prethodnoj fazi kampanje i riječ je o manje poznatim europskim odredištima. Igra se može isprobati kroz sljedećih sedam tjedana, do 21. studenog, a svakog tjedna nagrađeni su pobjednici koji su skupili najviše bodova i to putničkim vodičima kroz Europu, u izdanju renomiranih izdavačkih kuća.

Više na: https://europe-wonder-is-all-around.prezly.com/can-you-guess-this-place-europe-wonder-game-kicks-off-today#



Pisane vijesti