- Objavljeno: 15.07.2024.
Otvorene prijave za nagrade u turizmu
Imate li svog favorita za najbolji hotel ili kamp u Hrvatskoj, smatrate li da određena destinacija ili događanje zaslužuje prvu nagradu, znate li koji je subjekt najviše doprinio razvoju održivog turizma? Za Godišnje hrvatske turističke nagrade prijavite na stranicama Dana hrvatskog turizma
Riječ je o nagradama koje zajednički dodjeljuju Ministarstvo turizma i sporta, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora, a iste će biti dodijeljene najboljima u turizmu u sklopu ovogodišnjih Dana hrvatskog turizma, koji se održavaju 21. i 22. studenoga u Opatiji i to povodom obilježavanja 180 godina organiziranog turizma u ovoj perjanici Kvarnera, ali i Hrvatske u cjelini.Tako će se u ovoj godini nagrade dodjeljivati u ukupno 15 glavnih kategorija, odnosno za turistički događaj godine, turističku destinaciju godine - šampion hrvatskog turizma, DMK - turistički aranžman godine, gastronomski doživljaj godine, hotel godine (nagrada će se dodijeliti najboljem malom i velikom hotelu), kamp godine, marinu godine, charter godine, a tu su i nagrade u aktivnom, kulturnom, poslovnom, ruralnom i zdravstvenom turizmu, kao i nagrada Naturally Yours za poseban doprinos održivom razvoju.
Također, prijave se zaprimaju i za kategoriju Ljudi u turizmu, u sklopu koje će se dodijeliti nagrada „Anton Štifanić“ za pojedinca te za tvrtku, ustanovu ili udrugu, odnosno dodijelit će se Nagrada za životno djelo te nagrada „Čovjek - ključ uspjeha, djelatnik godine“, koja se dodjeljuje u 19 potkategorija kao što su agencijski djelatnik, turistički vodič, recepcijski djelatnik, konobar, policijski službenik, vatrogasac, kuhar, djelatnik hotelskog domaćinstva, djelatnik u prijevozu i dr.
Rok za podnošenje kandidatura za sve kategorije nagrada je 6. rujna 2024., a podnošenje kandidatura obavlja se isključivo putem online prijavnica dostupnih na službenoj stranici manifestacije Dani hrvatskog turizma. Dodatno ističemo kako su nagrade otvorene za sve dionike u hrvatskom turizmu te predstavljaju priliku za prezentiranjem izvrsnosti i primjera najboljih praksi, odnosno za njihovo promicanje i javno priznanje. Cilj sustava nagrađivanja je promovirati, poticati i isticati izvrsnost u hrvatskom turizmu.