- Objavljeno: 18.10.2017.
Odlični rezultati promotivne kampanje „Epic Week in Croatia 2“
Doseg od gotovo 40 milijuna ljudi i više od 50 tisuća novih fanova na društvenim mrežama. Odlični su to rezultati drugog dijela promotivne kampanje „Epic Week in Croatia“ koju je pokrenula Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest. Riječ je o kampanji koja je pokrenuta s ciljem poticanja fanova i potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. U sklopu kampanje je kreirana i nagradna igra putem koje je Hrvatska dodatno pozicionirana kao destinacija bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe.
Osim objava Hrvatske turističke zajednice na društvenim mrežama, vidljivosti kampanje su pridonijele i objave hrvatskih olimpijaca te stranih blogera, koji su također podržali ovu kreativnu kampanju.Odlične rezultate i samu kampanju komentirao je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić: „Riječ je o vrlo uspješnom nastavku promotivne kampanje koja je u svojoj prvoj inačici ostvarila doseg od gotovo 13 milijuna ljudi te tako privukla više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama Hrvatske turističke zajednice. Drugi nastavak je polučio još bolje rezultate i to nas posebice veseli. Društvene mreže i novi mediji danas predstavljaju jedan od najvažnijih kanala svih oblika komuniciranja te ćemo sukladno toj činjenici osmišljavati, kreirati i provoditi značajan dio naših budućih promotivnih aktivnosti.“
Tako su u sklopu drugog dijela „Epic Week“ kampanje svi sudionici mogli kreirati svoj idealan odmor i to putem posebno izrađene web stranice kampanje, na kojoj je bilo ponuđeno 200 aktivnosti u Hrvatskoj. Koncept kampanje i nagradne igre podrazumijevao je odabir top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova, a sudionici su također mogli birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj su igri sudjelovali svi oni koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama, a u veliko finale su ušli oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova. Glavnu nagradu je osvojila ona osoba koja je imala najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje nagradu, a ovaj je put to bila natjecateljica iz Italije, koja je napravila kreativnu i originalnu prezentaciju o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji i razlozima zašto baš ona zaslužuje putovanje za dvije osobe, a u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala za svoj odmor iz snova.