Ocjena kvalitete usluge i dojmova gostiju o boravku na Lošinju

Slika /arhiva/Island Losinj.jpg

Grad Mali Lošinj, Turistička zajednica grada Malog Lošinja i Zaokret d.o.o, tvrtka koja potiče stvaranje poduzetnika, nakon uspješne suradnje na projektu Tajni gost je stigao na Lošinj, i ove godine, uz već postojeće programe, pokreću još jedan inovativni pilot projekt s ciljem unapređenja kvalitete usluge u destinaciji pod nazivom 555 – Kako je bilo na Lošinju?

Riječ je o 555, domaćoj mobilnoj aplikaciji za pametne mobilne uređaje, pripremljenoj na engleskom jeziku. Putem ove aplikacije stanovnici i gosti Lošinja daju svoje mišljenje o usluzi, te mogu preporučiti pojedine lošinjske objekte, ocijeniti njihovu kvalitetu, te upisati primjedbe koje voditelj objekta dobiva elektroničkom poštom. Time se utječe na podizanje kvalitete usluge, nagrađuje se najbolje objekte i potiče potrošnja, ali se ujedno osvješćuju eventualni propusti u poslovanju. Ocjenjuju se i događanja na području Lošinja, ukupan dojam o destinaciji, a u zamjenu za to gosti se nagrađuju virtualnim 555 novčićima koje mogu ponuditi za neku od atraktivnih nagrada. Lošinjski objekti koji sudjeluju u ovom projektu označeni su naljepnicama 555 koje pozivaju goste da se uključe u ocjenjivanje.

Najbolje ocijenjeni objekti bit će nagrađeni povodom Svjetskog dana turizma u Malom Lošinju. Mobilna aplikacija 555 dostupna je besplatno za Iphone i Android mobilne uređaje u verziji za Lošinj, dok je u redovnoj hrvatskoj verziji dostupna i za Nokiu.



Pisane vijesti