- Objavljeno: 19.11.2014.
Na turističkoj burzi Put dodjeljene nagrade Simply the Best
U sklopu hrvatske turističko-poslovne burze Put, koja je u Rapcu okupila ovoga tjedna oko 200 sudionika iz Hrvatske i osam europskih zemalja, u srijedu su dodijeljene šeste po redu nagrade "Simply the Best", kojima ta burza u suradnji s magazinom "Way to Croatia" i Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA) nagrađuje inventivnost, kreativnost i doprinos razvoju turističke ponude lokalne zajednice.
Za te nagrade ove je godine, kako je za Hinu kazao voditelj burze Put i glavni urednik turističkog magazina Way to Croatia Borislav Šimenc, bilo rekordnih 147 nominiranih iz cijele Hrvatske. Nagrade je dobilo njih 34 u devet kategorija, među kojima za pojedinca Amelia Tomašević za doprinos zagrebačkom i ukupnom hrvatskom turizmu.
Hotel Korana Srakovčić iz Karlovca nagrađen je kao najbolji smještajni objekt sa cijelogodišnjim poslovanjem i aktivnim programima boravka, turistička agencija Guliver Travel iz Dubrovnika nagradu je dobila za najbolji program domaće ponude, dok je Pisanica od srca Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije nagradu dobila za najbolji promotivni projekt.
Za razvoj novih proizvoda i unapređenje usluga najboljima su proglašeni Marsche-restorani Hrvatska te Slobodna Dalmacija iz Splita (za projekt Croatia Tickets), dok je nagradu za najbolji poduzetničko-investicijski poduhvat dobila tvrtka Aqua Park iz Brtonigle za Aquapark.
Od ostalih dobitnika tih nagrada za ovu godinu odnosno plaketa "Simply the Best" sa zlatnim znakom Šimenc ističe i Muzej grada Vukovara (za multimedijsku prezentaciju Domovinskog rata), Gradski muzej Požega (za projekt očuvanja gastro baštine Muzej u loncu), Ivaninu kuću bajke iz Ogulina (za primjenu novih tehnologija u realizaciji cjelogodišnjih kreativno-edukativnih programa za djecu) te projekt iz Vrbovca Kaj su jeli naši stari (najbolja tradicijska gastro manifestacija).
Osim dodjele nagrada, na burzi Put, koja se održava po 16. put, sudionici, većinom putnički agenti, hotelijeri i predstavnici odredišta iz Hrvatske te Bosne i Hercegovine, Češke, Mađarske, Makedonije, Njemačke, Slovačke, Slovenije i Srbije predstavili su i turističku ponudu svojih zemalja te u izravnom kontaktu razmijenili informacije, novosti i programe za iduću turističku godinu dogovarajući i konkretnu suradnju.
Burza, koja se održavala od 18. studenoga, završava 21. studenoga radionicom o projektu za produljenje turističke sezone Hrvatska 365, za koji, kako ističe Šimenc, sudionici pokazuju veliko zanimanje. (Hina)