Na 21. GASTPro sajamu na 55 izlagačkih prostora 400 brendova iz pet zemalja

Slika /arhiva/P-H20151111000308.jpg

Na ovogodišnjem, 21. međunarodnom sajmu profesionalne hotelske i ugostiteljske opreme GASTPro, koji se od srijede do subote održava u splitskoj Spaladium areni, na 55 izlagačkih prostora izloženo je 400 brendova iz pet zemalja.

Sajam je danas otvorio splitsko-dalmatinski župan Zlatko Ževrnja koji je istaknuo važnost te manifestacije koja dolazi u dobro vrijeme, nakon turističke sezone te vrijeme kada svi djelatnici u turizmu gledaju bilance, ali i planiraju potrebe za iduću sezonu.  

"Turizam je ono što nas ipak drži iznad vode da, nažalost, do kraja ne bismo potonuli u gospodarskom i socijalnom smislu. Veseli rast dolazaka i noćenja u ovoj sezoni, porast za devet posto u odnosu na prošlu godinu. Ovo je najbolja turistička sezona u 25 godina postojanja hrvatske samostalnosti", istaknuo je Ževrnja i dodao da županija svake godine izdvoji oko osam milijuna kuna za ulaganja u promociju turizma.

Turizam u Splitsko-dalmatinskoj županiji pokazao je koliko je kvalitetan, pokazao je da je na vrlo visokoj razini, smatra direktor županijske Turističke zajednice Joško Stella. Ističe kako je cilj da se sve popratne aktivnosti vežu uz turizam i donesu veću dobrobit lokalnoj zajednici. "Jedna od tih aktivnosti zasigurno je i ovaj sajam koji će okupiti sve poduzetnike koji se bave ulaganjem u opremu i sve što je vezano za turizam. Jer sam turizam nije samo turizam, uvijek veže popratne djelatnosti. Cilj je da se uključi što više lokalnih poduzetnika, ali i popratnih djelatnosti koje podupiru glavne djelatnosti", zaključio je Stella.

Sajam GASTPro organizira tvrtka Sajam Split, a direktorica te tvrtke Sanja Vuković Veić ističe kako im je cilj profesionalcima, koji već sada razmišljaju kako unaprijediti turističku i ugostiteljsku ponudu, pružiti uvid u aktualnu turističku ponudu.

"Sajam je namijenjen i svima onima koji se na vrijeme pripremaju za ulaganja u sljedeću turističku sezonu, kako hotelijerima i ugostiteljima, tako i sve brojnijim turističkim obiteljskim gospodarstvima te privatnim iznajmljivačima. Aktualno turističko tržište kontinuirano 'podiže ljestvicu' i postavlja nove, složenije zahtjeve kojima se moraju prilagođavati kako bi podigli vlastitu konkurentnost", kazala je Vuković Veić, dodajući da je sajam mjesto gdje će se ostvariti poslovni kontakti i zainteresirani se upoznati s novim proizvodima i uslugama u svim segmentima turističke industrije.

Sajam GASTPro specijaliziran je sajam i osim izlagačkog dijela nudi konferencijski program u okviru kojeg će se održati 4. turistička mreža i Konferencija za male iznajmljivače, a organizatori među atrakcijama najavljuju i tečaj pravljenja domaćih čvaraka te promocije koktela.

 GASTPro se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, Splitsko-dalmatinske županije, Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Grada i Turističke zajednice Splita, a namijenjen je proizvođačima hrane i pića, hotelima, restoranima i ugostiteljskim objektima, strukovnim udruženjima i obrazovnim institucijama te distributerima i investitorima.

(Hina/FaH)



Pisane vijesti