- Objavljeno: 02.07.2015.
Ministar turizma na konferenciji za medije povodom Ultra Europe festivala
Na današnjoj konferenciji za novinare, održanoj u splitskom hotelu Park, uz sudjelovanje ministra turizma Darka Lorencina i direktora Glavnog ureda HTZ-a Ratomira Ivičića, najavljen je Ultra Europe festival koji će se održati između 9. i 15 srpnja uz sudjelovanje najboljih svjetskih DJ-eva, a očekuje se dolazak više od 180.000 partijanera iz više od 140 zemalja svijeta te 120 akreditiranih novijnara. Festival podržavaju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i grad Split uz čiju će podršku organizatori produžiti trajanje ugovora o održavanju festivala u Hrvatskoj do 2022. godine, što je pet godina više od prvotnog plana. „Hrvatska gradi imidž destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tijekom čitave godine. Samim time iznimno je važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku, kako bismo bili što konkurentniji među ostalim mediteranskim zemljama, a i u ostatku svijeta. Manifestacije kao što su Ultra Europe, a koje imaju atribut svjetski poznatih atrakcija, osim velike promotivne vrijednosti uvelike pridonose stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te daju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi“, rekao je ministar Darko Lorencin.
Na današnjoj konferenciji za novinare, održanoj u splitskom hotelu Park, uz sudjelovanje ministra turizma Darka Lorencina i direktora Glavnog ureda HTZ-a Ratomira Ivičića, najavljen je Ultra Europe festival koji će se održati između 9. i 15 srpnja uz sudjelovanje najboljih svjetskih DJ-eva, a očekuje se dolazak više od 180.000 partijanera iz više od 140 zemalja svijeta te 120 akreditiranih novijnara. Festival podržavaju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i grad Split uz čiju će podršku organizatori produžiti trajanje ugovora o održavanju festivala u Hrvatskoj do 2022. godine, što je pet godina više od prvotnog plana.
„Hrvatska gradi imidž destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tijekom čitave godine. Samim time iznimno je važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku, kako bismo bili što konkurentniji među ostalim mediteranskim zemljama, a i u ostatku svijeta. Manifestacije kao što su Ultra Europe, a koje imaju atribut svjetski poznatih atrakcija, osim velike promotivne vrijednosti uvelike pridonose stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te daju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi“, rekao je ministar Darko Lorencin.
„Manifestacije su svakako važan dio ukupne turističke ponude jer često predstavljaju glavni motiv dolaska u određenu destinaciju. Jedan od najboljih primjera toga je upravo Ultra festival koji privlači velik broj posjetitelja i koji pozitivno utječe na ostale pokazatelje uspješnosti turističke sezone, a to su svakako ostvarena noćenja i turistička potrošnja. Nema sumnje kako je Hrvatska u svijetu sve prepoznatljivija destinacija među mladim turistima, prvenstveno zbog velikog broja kvalitetnih festivala, među kojima je naravno i Ultra“, rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
„Najveća novost ovogodišnjeg izdanja je tzv. Resistance Stage, pozornica karakterističnog dizajna s posebnim efektima, koja je svoju premijeru imala u Miamiju. Posjetitelji će tijekom sedam dana Ultra ludila moći uživati u više od 250 sati glazbe na ukupno osam festivalskih pozornica, a ove smo godine, uz dovođenje vrhunskih imena elektroničke scene, dodatnu pažnju posvetili i unaprjeđenju lokacije. Tako smo osigurali dvostruko više wc-a po cijeloj lokaciji, sustav beskontaktnog plaćanja provjerit će se uoči festivala, novi glavni ulaz omogućit će većem broju posjetitelja da istovremeno uđe u stadion, a svi će svoje ulaznice moći mijenjati za narukvice na Zapadnoj obali i na Poljudu prije početka festivala kako bismo u najvećoj mogućoj mjeri izbjegli gužve“, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija.
Internacionalni karakter festivala Ultra Europe dodatno je naglasio i Heineken, službeno pivo festivala, u sklopu svoje globalne kampanje Cities of the World, kojom želi poručiti da gradovi nude mnogo toga u čemu se može uživati - samo to treba otkriti. Tako su se na bocama Heinekena pojavili: New York, Rio de Janeiro, Amsterdam, London, Berlin i Shanghai, a u odabranom društvu našao se i Split. „Mi u Heinekenu smo oduševljeni Splitom i onime što su Split i Ultra Europe postali – a to je sjajno mjesto pravu ljetnu zabavu na koje dolaze ljudi iz gotovo cijelog svijeta. Zbog toga smo, pored ostalih svjetskih gradova, na bocu Heinekena odlučili staviti ime grada Splita. Split smo prepoznali kao svjetsku destinaciju koja pruža jedinstvena iskustva i želimo pokazati da i u Hrvatskoj imamo fantastične destinacije koje mogu biti uz bok gradovima poput Londona ili Shanghaia. Heineken boce 0,33l i 0,4l s natpisom Split dostupne su svugdje u Hrvatskoj i, naravno, u Splitu“, rekao je Thibault Mesqui, rukovoditelj grupe proizvoda u premium segmentu kompanije HEINEKEN Hrvatska.
Na prvoj Ultri bilo je oko 70.000, na drugoj više od 150.000 ljubitelja elektronske glazbe iz gotovo 80 zemalja svijeta, a na ovogodišnjoj se očekuje više od 180.000. Tijekom tjedna Ultre samo se u Splitu očekuje najmanje 180 tisuća posjetitelja, a koliko dobiti takav festival donosi gradu Splitu, ali i Hrvatskoj najbolje govori podatak da su posjetitelji prošle godine potrošili oko 300 milijuna kuna, dok organizatori godišnje investiraju oko 50 milijuna kuna. Lanjski festival Ultra Europe Splitu je donio 150.000 dolazaka, 300.000 noćenja, te 12, 5 milijuna eura prihoda.