- Objavljeno: 06.11.2017.
Ministar Cappelli i direktor Staničić na sajmu WTM u Londonu
Danas je u Londonu svečano otvoren turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je i službeno započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine održava od 6. do 8. studenoga 2017. godine, a među brojnim izlagačima i štandovima destinacija koje predstavljaju svoju turističku ponudu našao se i onaj hrvatski. Na sajmu su prisutni i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji će ovu priliku iskoristiti za brojne poslovne sastanke i susrete s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjene Kraljevine.
Tako su se ministar Cappelli i direktor Staničić već tijekom prvog dana sajma susreli s nekoliko važnih partnera, među kojima su Jet2com, FTI te BBC. Hrvatska će se delegacija susresti i sa predstavnicima kompanija kao što su EasyJet, British Airways, TUI, Thomas Cook i Saga, a s kojima će proanalizirati dosadašnju suradnju i rezultate te razmotriti mogućnosti unaprjeđenja iste s ciljem postizanja još boljih rezultata s ovog, za Hrvatsku, vrlo potentnog tržišta. Naime, tijekom prvih deset mjeseci ove godine, s UK tržišta je ostvareno više od 785 tisuća dolazaka i 4.1 milijun noćenja britanskih turista, što predstavlja rast od 26 posto u dolascima i noćenjima u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U navedenom su razdoblju britanski turisti najviše posjećivali regije Dubrovnik, Split i Istru, a najviše noćenja ostvarili su u hotelima.Dodajemo kako će sutra, tijekom drugog dana na sajmu WTM, u sklopu hrvatskog štanda biti organizirano premijerno prikazivanje novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice, a na kojem se očekuje oko 200 sudionika. Novi promotivni spot je sniman na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.
Hrvatska turistička ponuda ove se godine predstavlja na štandu veličine 280m2, a na kojem će, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstaviti i 25 suizlagača. Da je riječ o jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova pokazuje podatak da na sajmu sudjeluje oko 5000 izlagača, a čiju ponudu tijekom tri dana održavanja pregleda više od 50 tisuća posjetitelja, među kojima su i predstavnici najvažnijih svjetskih turističkih kompanija i institucija.